Avatar billede mowo Nybegynder
13. marts 2000 - 12:35 Der er 5 kommentarer

Modem 56k. fax/voice

Kan man slå lyden fra på et modem når det ringer op. Vores Baby kan ikke have lyden.
Morten
Avatar billede spacey Nybegynder
13. marts 2000 - 12:49 #1
Gå ned i startmenuen, under indstillinger, vælg kontrolpanel, vælg modem og klik på egenskaber.
Der kan du regulere lydstyrken for modemmet eller helt slå den fra..

//Jens
Avatar billede mowo Nybegynder
13. marts 2000 - 15:55 #2
Hej.
Det hjalp ikke...
Morten
Avatar billede t-man Nybegynder
13. marts 2000 - 19:22 #3
Prøv at se om du kan updatere firmwaret på modemet... hvis det ikke hjælper så hvis du har et Amitech 56 k ekstern modem... så prøv at installere driverne for et 56 K P&P modem... det hjalp for mig...
Avatar billede wolf_ Nybegynder
13. marts 2000 - 20:46 #4
Det du skal gøre, er det som spacey siger, men prøv lige at tjekke at den stadig stå som den skal, både når du er on og offline og nogle gange er det en fordel lige at genstarte efter man har ændret i lydstyrken, jeg havde selv lidt problemer sidst jeg ændrede i den, jeg var nød til at gøre det 3 gange før det virkede, men nu siger den ikke en lyd..
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
14. marts 2000 - 07:44 #5
Du kan også sætte initialiseringsstrengen til at indeholde kommandoen M0 (bogstavet M og nul)sammen med de øvrige initialiseringer du måtte have. de hedder typisk AT...M0