Avatar billede demonizer Nybegynder
10. november 2001 - 13:48 Der er 7 kommentarer

Counterstrike...

Harjsa!
Mit counterstrike virker ik ordentligt i Win xp!
Nå jeg først har lavet et spil på Lan så virker det fint, men nogengang hopper den bare ud af det igen! Og så hvis jeg laver et spil og så disconnecter og så prøver at lave et nyt spil så gidder den ik og den bliver ved der hvor der står connecter osv.
Det er det nyeste counterstrike 1.3
Hvorfor gør den det???
100 point til den som løser mit problem 100%
ellers må i dele...
Giver nok ik 100 point til en person!
regner med mange svar

Vh.
Demonizer
Avatar billede agony Nybegynder
10. november 2001 - 13:54 #1
jegh køre selv cs under win xp og det uden problemer andet end at den ved første connect forsøg fejler hvorefter den virker fint ved andet forsøg.
Prøv at reinstall både HL og cs og se om det giver noget.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2001 - 14:45 #2
Min CS har aldrig kørt bedre end i XP :-)
Avatar billede smiske Nybegynder
10. november 2001 - 14:49 #3

Hvis du kører dit CS i OpenGL mode kan det være derfor du løber ind i problemer, hvis du gør det så prøv at skifte til enaf de andres Modes for at se om det hjælper.
Har efterhånden hørt flere fugle synge om problemer med OpenGL i WinXP.

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
10. november 2001 - 14:50 #4

En anden driver til dit grafikkort kan måske også afhjælpe problemet???

//Henrik
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2001 - 14:56 #5
Selvom XP kommer med nye og opdaterede drivere kan de selvfølgelig aldrig følge helt med. Prøv også at hente den nye Detonator 4 hos www.nvidia.com - den virker perfekt for mig.

http://209.213.197.10/Windows/21.83/WinXP_21.83.exe
Avatar billede demonizer Nybegynder
10. november 2001 - 17:14 #6
HVordan lægger jeg flere point i puljen??
Avatar billede smiske Nybegynder
10. november 2001 - 17:20 #7

Hvorfor flere point????

//Henrik