Avatar billede htx98i17 Professor
10. november 2001 - 13:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ICQ - arbejder på HD hele tiden

jeg er ved at gå amok...

jeg har installeret ICQ på min bærbar og kan derfor både se og høre at der arbejdes på harddisken HELE tiden, det er skide træls...

jeg bruger ICQ2001b beta (alphaen gjorde det også)

Hvad er det i ICQ der hele tiden skal læse harddisken? og hvordan får jeg et til at stoppe...
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 14:01 #1
den gør det også på min laptop :/

Avatar billede crazykiddo Nybegynder
10. november 2001 - 15:04 #2
Jeg har den på min alm comp...køre ikke fra harddisk...sikker på det ikker er noget andet lort som gøre det....
Avatar billede prodic Mester
10. november 2001 - 15:08 #3
Har du prøvet det gamle trick med at køre dbconvert.exe og opdatere dine contactlists/history?

Har tidligere hørt omtalt, at ICQ pludselig forøger sin størrelse til noget abnormt.
Det blev løst ved at køre en dbconvert.exe
Det kunne jo være sådan noget skidt...
Avatar billede sabrina Nybegynder
10. november 2001 - 18:17 #4
Prøv dette: Klik på \"start\" derefter på \"kør\" skriv \"msconfig\" Klik på fanbladet \"start\" fjern fluebenet ved ICQ
Avatar billede htx98i17 Professor
10. november 2001 - 20:52 #5
det er den nyeste icq, den har så vidt jeg ved databasen liggende ppå serveren,og jeg er sikker på at det er icq, for lukker jeg icq, går det over...

sabrina, hvad vil det hjælpe? jeg skal jo stadig have icq kørende...
Avatar billede prodic Mester
10. november 2001 - 23:28 #6
htx->Ja ICQ 2001b har en kopi af Contact-listen gemt på en server et eller andet sted.
Men et kan tiltider hjælpe, at køre en dbconvert på ens opsætning.

Men husk lige at tage en kopi af din mappe som normalt - man ved aldrig hvad der kan ske. Men det har tidligere hjulpet og er måske et forsøg værd.
Avatar billede htx98i17 Professor
16. november 2001 - 12:04 #7
har stadig ikke fundet en løsning :-(
har prøvet det dbconvert ting, men det hjalp ikke.
Avatar billede htx98i17 Professor
17. november 2001 - 10:12 #8
lukker