Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 00:05 Der er 12 kommentarer

Kan jeg få lidt er konstruktiv vurdering af min side???

Jeg ville være glad hvis du kunne skrive lidt din mening om min side..

Du må gerne kommentere ALT, men fejl i bannersystemet er jeg selv klar over.

P.s: For at få de point skal du være meget er konstruktiv..
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 00:06 #1
En lille URL ville nok være på sin plads :o)

http://www.konkurrencenet.dk/
Avatar billede chs Nybegynder
13. marts 2000 - 01:03 #2
A) Dit design er i det mindste ikke set før (af mig). Jeg kan lide de runde dimser. Jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig meget om den gule, men ellers er det ok.

B) De sider du linker til holder ikke. Jeg er ikke klar over om du har arbejdet med dem, men de bør alle venstre stilles. Du kan evt. højre stille overskrifterne. Jeg kan ikke få din link og vind til at virke og din konkurrence side lugter pga. tabellens bg colors. Få den tabel til at have de samme farver som resten af sitet.(blåt på sort er ulæseligt)

C) Jeg er ikke klar over om det her er en opgave du har påtaget dig, eller om det er dit hjerteblod. Anyway, jeg synes indholdet er tyndt.

D) ROS: navigationen er klar og entydig.

Konklussion: Jeg kan ikke lide den gule og synes den hvide er for kedelig. (en brækket hvid ville være bedre (fcfcfc)). navigationen er god. Indholdet er tyndt og de linkede sider skal venstrestilles. Tabellen på konkurrence siden lugter og skal laves om til den passer ind.

MVH CHS
Avatar billede design Nybegynder
13. marts 2000 - 01:17 #3
Alle undersiderne virker forskellige. De skal være mere ensartede i typografi og farver.
Der skal arbejdes mere med farverne.
Den faste grafik (som jeg synes ligner en hårtørrer) fylder for meget.
Generelt er siderne for 'brede'.
Brug kun understregning når der er links, og hvis du gør det nogle steder så gør det over det hele.
Forsiden er kedelig, hvorfor er der ikke noget grafik der handler om konkurrencer?
"Vi er meget glade"-teksten er helt overflødig. Og "velkommen" er jo lidt overflødig når man kommer på besøg anden gang.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 08:44 #4
Design: Enkel. de to frames, som du bruger til vestre- og øverste del af skærmen, ser faktisk ud, som om den er placeret midt i luften. Det ser mere fulstændig ud, når den går helt ud til kanten. prøv at venstre stille teksten på reklameinfo siden. Det er ikke særlig læsevenlig som centreret.

Navigation: Rimelig kvikt. problemer med de to banner på Klik og Vind siden. De kommer ikke frem.

Formål: Der skal noget mere kød på før jeg mener adressen dækker sit formål. Hvad med link liste til andre adresser med konkurence på?

Karakter: 9 på 13
Avatar billede bjarte Nybegynder
13. marts 2000 - 08:48 #5
1.Bra grafikk (men fargene kunne vært bedre.
2. Undersidene(konkurencer osv.) må være i samme design og bruk tables slik at du får margene til å stemme overens med siden,  linkfargene må ikke være standard( i hvertfall ikke hvis bakgrunnen er svart)
3. Tynt innhold, ja, men.. (dette er utviklingsfasen)?
4. target="_top" på linkene fra f.eks konkurrence slik at siden du kommer til åpner seg i hele siden, ikke bare i mainframen.
5. terningkast 2, 3 på høykant.
Avatar billede fico Nybegynder
13. marts 2000 - 09:02 #6
Jeg kan sige at und Kunkurrence burgte du give table'erne nogle andre baggrundsfarver som passer til menuen.
Avatar billede fagbog Nybegynder
13. marts 2000 - 09:29 #7
Design: Rimelig pæn

navigation:  Meget hurtig

Fejl:

Når man klikker på dit banner ude på en af sidderne
får man den side hvor der står at siden er fjernet
det er din server der skriver det
det drjer sig om
http://www.konkurencenet.dk/klikogvind/adklik.asp?id=56

Ellers meget pæn

10 @ 13

Mvh

Fagbog
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 09:31 #8
Siden giver et godt indtryk når man først kommer ind på den, den loader hurtigt og er overskuelig, og jeg synes menuen er vildt fed, har du selv lavet den?

Når man så kigger på teksten på siden så synes jeg ikke at den blå farve passer til resten af siden.

Hvorfor henviser du til andres konkurrencer, det er da lidt mærkeligt. men egentlig en god ide, såman kan tjekke hvilke man nu kan være med i, dog kommer du nok til at skal bruge lang tid på det tror jeg.

Det er meget sjovt at man kan tilmelede sig en mailling liste og få et brev når der kommer nye konkurrencer eller lign, men når man så har gjort det så åbner den hele din side igen, inde i framet, så det er en side i en side.

Du skriver så at man kan reklamerer på din side, skal det være ved at man får et banner for så ville jeg gerne vide hvr du ville placerer dette.
Sådan som siden er nu er der ikke plads til et banner.

Jeg ved ikke om det er en fejl, men det ser dumt ud at baggrunden på link og vind siden er sort og det ser ikke så godt ud, samtidig er der link farve rundt om billederne og den synes jeg du skulle fjerne, for det ser ikke så smart ud med en blå farve omkring billederne.
Avatar billede bromer Nybegynder
14. marts 2000 - 08:51 #9
Menen er fed, men er lidt lille i 1600*1200

>> Home:
Det er meget godt, men jeg vil hellere læse tekst i Arial, og jeg ved at jeg ikke er alene. Det ville nok være godt med noget grafik her, da det er forsiden de fleste brugere bedømmer siden på.

>> Konkurrencer:
jeg kan ikke lide at overskrifterne er så store og blå, Det er ikke særlig pænt. Resten er ok, hvis man lige ser bort fra at det til tider kan være lidt uoverskueligt

>> Reklamer:
Det er meget fint, men igen et problem med din font, og det er ikke pænt at det hele er centreret.

>> Link og Vind
Her er der 2 billeder der ikke vises, ikke godt!. Opbygningen af link i toppen er godt og din form ser også ganske fornuftig ud. Men hvis jeg var dig så ville jeg adskille mine links lidt mere.

>> Generalt.
Generalt mangler jeg noget grafik der kunne gøre sitet lidt mere spændende. Men på den anden side er det også rart at siden loader så hurtigt som den gør.

Det er ellers en god side.

Avatar billede predict Nybegynder
14. marts 2000 - 23:18 #10
Fisne farver i header grafik, ellers er header fin.
Indholdet er dog MEGET tyndt og der mangler også meget finish på siderne.
Din konkurrence tabel er grim.

karakter 4@10
Avatar billede fagbog Nybegynder
02. maj 2000 - 16:09 #11
Sker der snart noget her ??????

Mvh

Fagbog
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 02:29 #12
tjah - siden lever i bedste velgående