Avatar billede life Nybegynder
10. november 2001 - 11:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Processorudnyttelse

AMD K6-3, Win98, Norton Antivirus, ADSL (ATM-kort)
I visse situationer er computeren sløvet ned og næsten umulig at lukke ned på reglementeret vis. De tager ca. 10 min. når det lykkes.
Opdager at Processorudnyttelsen ved alm. tomgang er 2-3% Når ADSL-forbindelsen startes er processorudnyttelsen 100%. Og den er det hele tiden. Efter at forbindelsen er brudt køres stadig med 100% de næste 10-15 minutter.
Hvordan afhjælper jeg problemet, idet jeg går ud fra at det er unormalt.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
10. november 2001 - 12:22 #1
har du prøvet de nyeste drivere til dit bundkort + atm kort ??
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
10. november 2001 - 17:34 #2
Prøv at se hvad du har liggende og køre af programmer. Du må jo have noget der tager kræfter på computeren. (ctrl. + alt + del giver en oversigt over hvad der kører)
Avatar billede life Nybegynder
11. november 2001 - 12:05 #3
Jeg fandt et kørende program, Whagent, som jeg ikke kendte til - WebHancer. Afinstallerede det og nu er alt som i gamle dage.
Se evt. http://www.computerhope.com/issues/ch000453.htm
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
12. november 2001 - 15:19 #4
Takker, glad for at kunne hjælpe. Håber det bliver væk så, det program.