Avatar billede dammand Nybegynder
01. juni 1999 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

flere sider i samme dokument

Er der nogen som ved om det er muligt at oprette flere sider i samme illustrator dokument?
I så fald hvordan gør jeg?
Avatar billede iiid Nybegynder
01. juni 1999 - 19:08 #1
Det er det!
Avatar billede dammand Nybegynder
02. juni 1999 - 09:10 #2
Du ved det altså ikke, eller hvad????????
Avatar billede graae Nybegynder
03. juni 1999 - 10:07 #3
...Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dig rigtigt, men jeg tror at du kan finde det på adressen:
http://www.script.dk

/Graae
Avatar billede dammand Nybegynder
03. juni 1999 - 10:24 #4
.....Nej der fandt jeg ikke noget. Min forspørgsel går på at der skal laves en template/master side der går igen på alle sider, og at jeg samtidig har fler sider i samme dkument.
Lige nu er jeg igang med at lave 8 A1 plancer som jeg gerne ville have i et dokument. Der er en fælles grafik på de 8 plancer og for at jeg ikke skal copy and pate konstant, ville det være dejligt om der var en funktion, der gjorde det muligt at have alle 8 plancer bundet sammen i samme dokument, tilknyttet den samme master.
Det kan jo lade sig gøre i fx. PageMaker, CorelDRAW og FreeHand, kan det mon ikke også i Illustrator.

/dammand
Avatar billede skjoldby Nybegynder
09. juni 1999 - 11:41 #5
Du kan ikke lave flere sider i Illustrator. Du kan derimod godt lave en form for master, ved at oprette et lag/layer til den grafik der går igen, men hver eneste side skal så gemmes som et dokument.

En anden ting... Hvad med at afvise det svar fra Graae???

skjoldet
Avatar billede dammand Nybegynder
09. juni 1999 - 11:52 #6
Hvordan gør man det, jeg har kun mulighed for at kommentere?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
11. juni 1999 - 18:38 #7
Jeg ser først nu, at du har oprettet spørgsmålet to gange.. - og da du har accepteret svaret en gang på den anden side (ID=1322) har admin åbentbart deaktiveret dine muligheder...

Da dit spørgsmål står både under besvaret og ubesvaret vil du nok fortsætte med at få svar på dette fra folk der er ligeså langsomme som jeg...