Avatar billede frissh Nybegynder
09. november 2001 - 19:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cd image - testning

Daemon tools er et genialt program, da man kan teste og installere sine images, der ligger på harddisken,  FØR man Brænder dem, (så man kan se om de virker) . Er der nogle, der kender andre programmer der kan gøre dette ?

Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
09. november 2001 - 20:41 #1
altså et program der gør det samme? Hvorfor ikke bare bruge daemon-tools?
Avatar billede frissh Nybegynder
10. november 2001 - 01:20 #2
Fordi daemon ikke er 100% præcis i emuleringen af et cdromdrev.

(jeg vil spare dig for de tekniske detaljer)
Avatar billede frissh Nybegynder
23. december 2001 - 21:45 #3
40 dage senere : intet svar, lukker spørgsm. og points tilbage, tak verden...