Avatar billede speed.up Nybegynder
09. november 2001 - 17:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvordan

jeg har installeret win 2000 på min com,men havde me installeret når jeg så starter min com op kan jeg vælge mellem de 2 systemer.
nu har jeg slettet 2000 men kan stadigvæk vælge mellem de 2 hvorfor og hvordan kommer jeg tilbage til det gamle hvor den bare startet med me.
ps:når man starter com kan man vælge win 2000 2 gange???
Avatar billede speed.up Nybegynder
09. november 2001 - 18:11 #1
kom nu eksperter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede freeztyler Nybegynder
09. november 2001 - 18:23 #2
Hvorfor i al verden vil du beholde ME? 2000 er da MEGET bedre!
Avatar billede zhark Nybegynder
09. november 2001 - 18:29 #3
Tror ikke du kan uden en total formatering!
Avatar billede speed.up Nybegynder
09. november 2001 - 18:32 #4
ville også gerne beholde 2000 men nu er det sådan at hjemme hos mig er det konen der har bukserne på og 2000 var på engelsk så jeg må vente til jeg for den på dansk
Avatar billede hejberg Juniormester
09. november 2001 - 19:46 #5
Der er kun en ting du kan gøre er at Formater der hele, efter som du har slette 2000, den opretter en spel boot som kun 2000 kan forstå, som  der er kun den sure vej, med menter du kan leve med at boot 2 gange til du har den på dansk.

hilsen hejberg
Avatar billede hejberg Juniormester
09. november 2001 - 19:47 #6
undskyl der skulle være et svat...

hejberg
Avatar billede hotpop Novice
09. november 2001 - 20:58 #7
åben boot.ini (den er skjult) i linien timeout skal der stå 0 og default skal være c:\\
Som her:
[boot loader]
timeout=0
default=C:\\
[operating systems]
C:\\=\"Microsoft Windows\"
multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(2)\\WINDOWS=\"Microsoft Windows XP Professional\" /fastdetect
C:\\CMDCONS\\BOOTSECT.DAT=\"Microsoft Windows Recovery Console\" /cmdcons

Avatar billede speed.up Nybegynder
09. november 2001 - 22:18 #8
jeg installeret win me igen og gemte systemfiler
det virkede.
Avatar billede speed.up Nybegynder
09. november 2001 - 22:19 #9
takker for hjælpen
Avatar billede hotpop Novice
09. november 2001 - 22:22 #10
tjah... mit svar virker nu også - men pyt, godt du fik det til at virke :)