Avatar billede sambat Nybegynder
09. november 2001 - 14:21 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Winamp

Hej alle sammen.

Hvordan for jeg Winamp til at starte npr jeg høre musik istedet for Windows MediaPlayer ?
Avatar billede sambat Nybegynder
09. november 2001 - 14:22 #1
npr = når
Avatar billede jimsim Nybegynder
09. november 2001 - 14:25 #2
Hold shift nede mens du marker en musik-fil(måske en mp3) h-klik, og vælg \"åbne med...\" find WinAmp og marker den i listen og husk at sætte flueben i \"brug altid dette...\" tryk ok.
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
09. november 2001 - 14:26 #3
Hvadså hvis man ikke har åben med (win98)
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
09. november 2001 - 14:26 #4
Ellers er jeg enig
Avatar billede jimsim Nybegynder
09. november 2001 - 14:28 #5
Det har du hvis du holde shift nede mens du h-klikker...
Altså først marker med v-knap, hold shift nede mens du h-klikker, så kommer \"åbne med\" frem.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. november 2001 - 18:20 #6
Du kan også fra Winamp vælge Options-Preferences-Setup og under Filetypes vælge de filtyper, du ønsker Winamp skal afspille.