Avatar billede raf Nybegynder
09. november 2001 - 14:10 Der er 4 kommentarer

kan man placere et lag eller lig foran en applet?

Jeg har forsøgt mange metoder men intet ser ud til
at virke.
Avatar billede jumper Nybegynder
09. november 2001 - 14:12 #1
\"INFO: How the Z-index Attribute Works for HTML Elements\"

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q177/3/78.ASP

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
09. november 2001 - 14:14 #2
Sergo, din applet er på et helt andet z-Index plan end dine normale elementer (DIV, f.eks.) - hvis du vil vise noget ovenpå din applet, bliver du nødt til at bruge et element der befinder sig på samme z-index plan (IFRAME eller OBJECT). OBJECT kan f.eks. bruges til at vise en DHTML Scriptlet over din applet:

<object type=\"text/x-scriptlet\" data=\"indhold.html\" style=\"position:absolute;z-index:2\"></object>

/Thor
Avatar billede raf Nybegynder
09. november 2001 - 14:20 #3
Jeg prøver mig frem og vender tilbage
Avatar billede raf Nybegynder
09. november 2001 - 14:53 #4
Min side indeholder endnu et problem tror jeg.
Jeg har placete min applet i et table der er centeret på siden både vandret og lodret.
Det er oven på den applet jeg forsøger at placere
et andet table med et billede og lidt tekst i.
Jeg har forsøgt at skrive tablen ind i et object men den placere en blot enden under appleten.