Avatar billede danscape Nybegynder
09. november 2001 - 13:41 Der er 5 kommentarer

Stilfuldt proffesionelt design! SE DET NU!!!

Jeg sad og surfede lidt rundt på nettet, da jeg faldt over en stilfuld og top-proffesionel hjemmeside!

Tjek dette elegante design ud på http://gundsoe.venstrenet.dk/

Den kreative webmaster har benyttet et af de bedste web-programmer der findes.... ehmm.. Microsoft Word 97 *gG*

Læg mærke til det moderne logo der er kreaeret i Adobe PhotoS.. Ehmmm.. Microsoft Paint..! *G*

Det er som om at den lille animation ude i venstre side fuldender designet.. nogle der er enige?? *G*

Gad vide hvor mange besøgende sådan en offentlig side egenligt har....?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2001 - 13:43 #1
flooot!!!!!!!! *LOL*
Avatar billede claude Nybegynder
09. november 2001 - 13:43 #2
Den vinder de sgu valget på !!!!!!!!!!!!
Avatar billede danscape Nybegynder
09. november 2001 - 13:47 #3
hæhæ! Er det egenligt ikke utroligt, at sådan noget som Venstre i Gundsø Kommune, virkelig ikke laver en ORDENTLIG side... jeg mener... siden skal jeg præsentere dem...!

*LOL*
Avatar billede danscape Nybegynder
09. november 2001 - 13:49 #4
Hov.. ?!?

Fatal error: Failed opening required \'/var/local/www/gundsoe/hits.php\' (include_path=\'.:/usr/lib/php4\') in /var/local/www/gundsoe.venstrenet.dk/bund.php on line 14

..troede ikk´ man kunne lave PHP i Word 97 *gG*
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
09. november 2001 - 13:59 #5
*lol*