Avatar billede pechi Nybegynder
09. november 2001 - 12:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Matrix Printer som Log

Jeg har brug for løbende at kunne udskrive linie på en matrixprinter. Jeg vil altså udskrive en linie af gangen og ikke en hel side af gangen således at den endeløse bane i matrixprinteren bliver en form for log

Med min sparsomme VB viden har jeg fundet ud af at man kan benytte nedenstående kode til at printe linie.

Printer.Print \"Dette er en loglinie\"

Når jeg gør det udskriver den en hel side med en linie på og det er spild af papir.

Er der nogen der har forslag ??
Avatar billede picard Nybegynder
09. november 2001 - 14:55 #1
Har du husket at ændrer printeropsætningen således at den benytter de endeløse baner  ?!

mvh.

Christian
Avatar billede pechi Nybegynder
09. november 2001 - 15:15 #2
Hej Christian
Det var jo bare det der skulle til !!!!!

Mange tak
Avatar billede pechi Nybegynder
09. november 2001 - 15:18 #3
Hej Christian

Svar lige igen så jeg kan give dig point

Det er lidt nyt for mig !!!
Avatar billede pechi Nybegynder
21. december 2001 - 14:12 #4
Jeg lukker nu og tager pointene tilbage
Avatar billede picard Nybegynder
23. december 2001 - 19:20 #5
Øv da ..... :)
Avatar billede intel4004 Novice
23. december 2001 - 19:30 #6
Sorry jeg blander mig...men:

Man må sige at du tager det som en mand picard. Jeg havde i det mindste brokket mig lidt over den behandling...

>>pechi
virkede løsningen ikke??

INTEL4004
Avatar billede pechi Nybegynder
26. december 2001 - 16:09 #7
Jo den virkede fint og hvis en tumpe som mig kunne hitte ud af at give Picard de point hn havde fortjent skulle han da også have haft dem !!!  Men han svarede ikke i næsten 3 uger, hvad skal man så gøre !!!!
Avatar billede picard Nybegynder
26. december 2001 - 22:39 #8
Hejsa :)

Jeg synes det er i orden at du har lukket spørgsmålet ! Det er jo ikke fordi du ikke har villet give mig pointene - fornemmer jeg. :)

Jeg har bare været uheldig med ikke at få post når der er sket noget i dette spørgsmål.

Det er sq i orden med mig at man lukker et spøgsmål efter at have ventet på et svar i tre uger.

>>Intel4004 tak for støtten ellers :)

mvh

Christian
Avatar billede intel4004 Novice
26. december 2001 - 23:55 #9
pechi & picard>>

ok...jeg var måske selv lidt i brokke humør...:)

Jeg kiggede simpelthen ikke på datoen...så jeg havde måske også selv
taget pointene tilbage(måske med en bemærkning om de tre uger)...

Godt nytår!!

INTEL4004