Avatar billede gertk Nybegynder
09. november 2001 - 11:17 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

ps2 vs. xbox

jeg tænker lidt på at købe en ps2 men jeg tænker så også at xboxen bliver nok sej.
er der nogle der kender nogle sider hvor man sammenligner de 2 consoller ?
Hvad ville i vælge ?
Avatar billede disky Nybegynder
09. november 2001 - 11:19 #1
Helt klart PS2.

Dens udvalg af spil er LANGT større, da den jo kan køre PS spil også.

+ man kan få Final Fantasy X til den :)

Og jeg gider ikke have en BSOD på en spille konsol.
Avatar billede gertk Nybegynder
09. november 2001 - 11:21 #2
BSOD ?
Avatar billede disky Nybegynder
09. november 2001 - 11:23 #3
blue screen of death
Avatar billede keysersoze Guru
09. november 2001 - 11:23 #4
det er svært på nuværende tidspunkt at sammenligne de to eftersom PS2 har været på markedet længe og xboks\'en ikke har - det er altså umuligt at gætte på om der kommer mange eller få spil og om kvalitet af dem kan følge med...

selve maskinen xboks er dobbelt så kraftig/stor i samtlige ting i forhold til PS2, men om det så vil komme til at give sig til udtryk kan endnu ikke vides!

prisen på PS2 daler lidt op til xboksens lancering, så set ud fra det er PS2 et godt køb - men medmindre du VIRKELIG mangler noget at spille på, så syntes jeg du skulle vente og se hvordan det går med xboksen...
Avatar billede gertk Nybegynder
09. november 2001 - 11:25 #5
hvornår udkommer xboxen i Danmark ?
Avatar billede disky Nybegynder
09. november 2001 - 11:25 #6
keyser: nu kan man ikke bare sige den er dobbelt så hurtig. Det er tæt på umuligt at sige helt konkret.

OS\'et i xbox i sig selv æder en del cpu power osv.

PS2\'eren kan nu fåes til 2.5K i modsætning til 4K ved lancering.
Og husk Sony har mange års erfaring med spillekonsoller der har microsoft ikke.
Avatar billede keysersoze Guru
09. november 2001 - 11:37 #7
disky >> det har jeg skam heller ikke sagt - jeg sagde den var dobbelt så kraftig/stor! hvad MS så har valgt at bruge de ekstra kræfter til ved jeg ikke...
Avatar billede ricky Nybegynder
09. november 2001 - 11:38 #8
gertk>> hvis nok sådan ca. midt marts 2002
Avatar billede ricky Nybegynder
09. november 2001 - 11:38 #9
personligt venter jeg og ser tiden lidt an...
Avatar billede gertk Nybegynder
09. november 2001 - 11:39 #10
ok... for jeg læste bare et sted at den kom 1.11.2001 men det kunne jo ikke passe
Avatar billede gertk Nybegynder
09. november 2001 - 11:41 #11
ricky > ja.. det tror jeg også jeg gør

men en ting er sikkert det bliver ikke en game cube... DEN ER KLAM !
Avatar billede ricky Nybegynder
09. november 2001 - 13:49 #12
den udkom 011101 i USA og omegn...
Avatar billede danagadk Nybegynder
02. december 2001 - 20:30 #13
Øh, var det ikke sider hvor man sammenligner de to konsoller der blev spurgt efter..? :)