Avatar billede rasmuss Nybegynder
09. november 2001 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3D i VB!!

Hej.

Jeg vil spørge om det er mugligt at lave 3D i vb. Jeg ved godt at det er meget avanceret matematik, men der må være nogen genier her på eksperten ! ! .

Jeg vil meget gerne have den kode, så PLEASE.

> Magic Star <
Avatar billede nicki Nybegynder
09. november 2001 - 10:55 #1
Jeps det er da helt klart muligt at lave 3d i VB.
Du \"kan\" bruge directx eller opengl. Jeg foretrækker dog Dx (især fordi jeg aldrig har prøvet opengl >:)
Jeg har en hel del kode som jeg gerne ville sende... hvis altså du lige kan forsyne mig med en emailaddresse.
Prøv også:
http://64.23.12.52/
Det er en rigtig go\' side, hvis du vil lære at bruge dx......
//Nicki
Avatar billede vatnisserne Nybegynder
09. november 2001 - 17:15 #2
hvis du vil læse en regtig god tutorial så tag lige et kik på det her site.

http://www.vbexplorer.com/d3d_index.htm

det eg en god tutorial for begyndre.
Held og lykke.
Avatar billede vbnewbie Nybegynder
11. november 2001 - 20:40 #3
Du kan osse bruge en såkaldt 3d Engine der laver alt arbejdet for dig så du ikke behøver at lave opkald til diverse DX3D funktioner/prucedurer. Der findes en veludvilket en kaldet TV3D læs mere på TV3D hjemmesiden www.truevision3dsdk.com, hent eventuelt deres tutorials/samples for at se hvad motoren kan præstere

Avatar billede rasmuss Nybegynder
12. november 2001 - 18:23 #4
Tak.

Email addresser:

rasmus.hedegaard2@skolekom.dk

eller:

steen.hedegaard@12move.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 15:33 #5