Avatar billede janbb Juniormester
01. juni 1999 - 10:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sorteret mail i inbox

Mener jeg har læst et eller andet sted for nylig at man kan få sin mail sorteret i inboxen i outlook express
(vers. 5) i underbibliotekker, hvilket
jo godt nok lyder smart.Kunne jeg få
en lille kick-start med et par hints
ville jeg være taknemmelig, da jeg under
tidligere konfigureringsforsøg stod tilbage med nogle irreversible ændringer
(for mig), der dog ikke er alt for generende.  MVH Jan
Avatar billede joanbuffas Nybegynder
01. juni 1999 - 11:22 #1
Du har ret, når du er i indbabakke, klik,funktioner så går du ned til Indbakke assistent.Klik tilføj, hvis/når du har dine mails opdelt i mapper, ja så skulle det hele gerne falde i hak.Jeg håber dette løser dit problem, eller er du selvfølgelig  velkommen igen. hilsen joanbuffas
Avatar billede janbb Juniormester
01. juni 1999 - 12:05 #2
Jeg er lidt handicapped ved at have en
engelsk version og selvom jeg leder og leder er der ikke noget der lige springer i øjnene som værende ækvivalent til funktioner og indbakke-assistent.Jeg har File-Edit-Tools-Message-Help på min øverste menubjælke
i nævnte rækkefølge.Hvilken svarer til
Funktioner ?.
Avatar billede joanbuffas Nybegynder
01. juni 1999 - 12:10 #3
Ok Jan. Jeg har en dansk version. Håber der snart kommer et svar du kan bruge. hilsen joanbufas=Ole
Avatar billede blackout Nybegynder
01. juni 1999 - 13:19 #4
I OE5 Engelsk kan det findes under :

Tools
Message Rules
Mail

Her kan du så sætte regler op for hvilke mapper dine e-mails skal i. Håber det hjælper :-)
Avatar billede janbb Juniormester
01. juni 1999 - 13:38 #5
Tak til jer begge to.Det ser sandsynligt ud at det vil virke så jeg
siger ok og venter og håber.
Avatar billede janbb Juniormester
01. juni 1999 - 18:58 #6
Jo, det virker fint.