Avatar billede edbfjols Nybegynder
09. november 2001 - 00:27 Der er 2 kommentarer

Hvad synes i om denne sammensætning af PC løsdele?

Bundkort: Microstar K7T266A Pro2 (Microstar er kendt for de bedste bundkort)

CPU: AMD Palomino XP 1800+ (1533 Mhz)

Diskettedrev: Sony

Dvd drev: Pioneer **SLOT IN** (ingen skuffe der larmer når en cd skal skiftes ud)

Harddisk: Seagate 40 Gb. 7200 Rpm (meget hurtig og lydløs - KANON MÆRKE)

Kabinet: Er jeg lidt i tvivl om, men koster cirka 500 - 1000 kr. HØJEST!!!

RAM: 512 MB DDR RAM Kingston (uden tvivl bedste mærke inden for RAM, De er de bedste og har 10 års garanti!!)

Hvad synes i om denne sammensætning til godt og vel 6000 kr. Jeg har resten af de ting der måtte mangle her, som skærm, grafikkort og så videre
Avatar billede kludedukken Nybegynder
09. november 2001 - 00:29 #1
Fint valg - mht. kabinet hva\' så med et Aopen enten HQ45 el. det store HQ08 : http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404577903
Avatar billede lasseman Nybegynder
19. november 2001 - 14:45 #2
6000 kr. er alt for dyrt for de dele som du skriver men ellers en god comp ;-)