Avatar billede sandal Nybegynder
08. november 2001 - 22:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fejl paa mac i explorer????????? har i vaeret ude for det??

naar jeg ser mit sitet paa en mac i explorer er der en fejl, som ikke kan forstaa...????
sitet (flash i html) fungerer fint...MEN.........
naar jeg aabner et nyt windue fra et link og lukker det igen- er flashdelen forsvundet fra siden bagved..... der er kun html baggrunden tilbage
- naar jeg saa kore lidt rundt med musen paa siden kommer flashknapperne frem, men ikke resten af flash\'en??
http://www.blatzarc.com
HVAD SKER DER ????????????????????????

Avatar billede thyrring Nybegynder
09. november 2001 - 09:37 #1
kigger med
Avatar billede lingoman Nybegynder
09. november 2001 - 21:03 #2
Flash playeren på Mac har desværre mange fejl, bland andet er den ekstrem langsom og så er der renderings (skærm opdaterings) problemer når et andet vindue eller bare et lag med højere z-indeks har skjult baggrunden og skal vises sidenhen. Prøv at loade Flash filmen igen med loadMovie(). Dersom den allerede findes i cache tager det ingen tid og bør tvinge en skærm opdatering af den forsvundet del.
mvh geo
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2001 - 06:59 #3
http://www.eksperten.dk/spm/130127

Nu lukkede du jo spørgsmålet her og gav Prodic point for noget der aldrig kan være det rigtige svar på dit spørgsmål. Når det virker hos ham er det fordi hans plugins er opdateret - ikke fordi han har testet din side. Sådan er det. Anyway fik vi jo heller aldrig en formulering på problemet.

Det er et alm kendt problem at specielt firmaers computere ikke er opdateret i forhold til plugins af alle afskygninger. Her kan kun en ting hjælpe. At få de til at opdatere.

Når nu det er sagt, så mangler vi en hel del tekniske oplysninger for at kunne hjælpe dig. Hvilket styresystem? Hvilken browser bruger du? Hvordan åbner du et nyt vindue? Jo mere vi ved jo bedre kan vi indkredse problemet.

Se evt. http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/flash_osx.htm
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. november 2001 - 12:29 #4
Du kan læse om alle de kendte problemer med IE på MAC her
http://www.moock.org/webdesign/flash/macie/index.html
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
13. november 2001 - 09:46 #5
Kan du ikke bruge de nævnte workarounds ?? Nu må du da snart i det mindste kommentere vores indlæg...
Avatar billede sandal Nybegynder
13. november 2001 - 17:45 #6
nikolajdu,
jeg er ked af det med point\'ene men tanken var faktisk at de skulle havde vaeret delt mellem jer to - min fejl, undskyld

geo og nikolajdu,
tak for jeres indlaeg
har lige vaeret presset med et par andre opgave
og ikke mindst et flystyrt igen (sidder i new york, med venner i det omraadet)
tak for de forskellige links som er blevet delvis gennemlaest...jeg skal arbejde med det i morgen aften og se om jeg kan finde en losning...og saa kommer jeg tilbage til jer

men tak...
Avatar billede lingoman Nybegynder
13. november 2001 - 17:50 #7
Nikolaj >> Vi deler igen!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. november 2001 - 19:31 #8
Sandal håber alle er vel og tak til Geo for venligheden :-)
Avatar billede lingoman Nybegynder
13. november 2001 - 22:54 #9
Hov? Hvor underligt ??? Dette spørgsmål blev da lukket lige før, eller hvad ? Jeg har i alle fald ikke modtaget nogen accept mail eller point ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. november 2001 - 03:29 #10
Je mener bestemt også jeg spå det her som værende lukket. Skummelt...
Avatar billede sandal Nybegynder
14. november 2001 - 15:35 #11
drenge den er lukket og det bliver den her med,
men jeg vil gerne give jeg 30 hver : )
hvordan er det nu lige at jeg sorge for at de bliver delt over..........?
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 15:40 #12
Hej sandal,
Jeg gav nikolaj 30 point igår så du behøver kun at acceptere mit indlæg :)
mvh geo
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. november 2001 - 15:40 #13
Jeg har fået 30 af lingo skulle jeg mene :-)
Avatar billede sandal Nybegynder
15. november 2001 - 03:08 #14
tak for hjaelpen
jeg satte flashen ind igen i html\'en
og underligt nok hjaelp det paa problemet,
men nu er der kommet et nyt (se under nye indlaeg)
haaber at hoere fra jer igen.... : )

sandal