Avatar billede x3m Nybegynder
08. november 2001 - 18:54 Der er 13 kommentarer

Gratis Webhotel med MySQL!

Jeg ved godt at dette spørgsmål er blevet stillet ofte, men:
Hvor kan jeg finde et webhotel der understøtter Php & MySqL?!
Har rigtig brug for det nu, og de modtager ikke flere brugere på www.f2s.com og ww.webpunkt.dk som er de bedste, og www.whitehat.dk er nede :(
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2001 - 18:56 #1
Avatar billede x3m Nybegynder
08. november 2001 - 18:58 #2
Har allerede prøvet allesammen... De er dårlige...
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2001 - 19:01 #4
Ups..

Igen..

Sådan det er, når man ikke vil betale for det..
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. november 2001 - 19:09 #5
*lol* har prøvet alle 31? Tror jeg ikke på, det burde tage nogle uger før man kunne afgøre hvordan deres oppe/nede-tid var. Men hvis det ikke er godt nok må du jo betale ;o)

Vil gøre specielt opmærksom på www.webpunkt.dk
Avatar billede x3m Nybegynder
08. november 2001 - 19:11 #6
Tjeck lige hvad jeg har skrevet i mit spørgsmål:
\"og de modtager ikke flere brugere på www.f2s.com og ww.webpunkt.dk som er de bedste, og www.whitehat.dk er nede :( \"
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2001 - 19:17 #7
Vi modtar pt. tilsvaere ikke flere bruger -> oversæt?

x3m> Så er der de øverige på listen.. Er det ikke nok eller er de ikke gode. Så må du betale for at få det bedre. For så betyder det at det er vigtig at din HP er oppe = det koster
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. november 2001 - 19:20 #8
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. november 2001 - 21:24 #9
webpunkt.dk er laaaaaangsomme ...
Avatar billede 7th Praktikant
17. november 2001 - 03:05 #10
Webpunkt.dk er hurtigere end f2s.com
Hvis alle havde holdt deres mund var webpunkt.dk måske endnu hurtigere ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. januar 2002 - 14:36 #11
Sig til hvis du ikke har fået dit spørgsmål besvaret tilfredsstillende - så prøver vi igen, ellers bedes du lukke spørgsmålet ved at give den/de person(er) der hjalp dig point.

Btw: F2S er lukket
Avatar billede rrm Nybegynder
19. januar 2002 - 00:43 #12
Du kan prøve http://www.friserverplads.dk. Der tilbydes php, mysql og asp m.fl.

Håber du kan bruge det...
Avatar billede loonz Nybegynder
05. juni 2002 - 23:48 #13
Kan du ikke lige fordele points'ene og lukke??