Avatar billede tf-uno Nybegynder
08. november 2001 - 18:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ram virker af lort

hej hej.. jeg har lige købt 512 mb pqi ram... og jeg havde 256 mb tech-trade ram i forvejen... så da jeg satte de 512 ram i fandt computeren dem også, men så ville jeg lige ind og spille unreal tournament. og det hakkede så i tror det er løgn.. den lå men 30 fps ca... så slukkede jeg computeren og tog mine gamle ram ud altså så jeg havede de nye 512 i... der virkede det fint,, lå ca men 120 fps... det synes jeg sku er lidt underligt.. er der nogle af jeg der kan forklare hvad jeg skal gøre for at det kommer til at virke...

mit system
t-pipper 900
abit kt7
geforce 2 gts
soundblaster live 1024
netkort
Avatar billede zhark Nybegynder
08. november 2001 - 20:30 #1
Har du Win98? Jeg vil naturligvis ikke svare med et ?, men man hører ofte at 98 ikke kan handle mere end 512... jeg har kun 384 og ved ikke om det er rigtigt, har aldrig troet på det, men - måske.
Avatar billede perth1893 Nybegynder
08. november 2001 - 21:38 #2
Hvordan virker det, hvis du har de 512MB PQI ram alene i maskinen.

PQI ram - isår en 512MB blok - er eftermin mening ikke af bedste kvalitet.

Har selv prøvet med sådan en, og bytteden den efter 3 dage.
Avatar billede zhark Nybegynder
08. november 2001 - 22:18 #3
Nu står der ellers at de 512Mb virkede fint, så hvad spørger du om med dit ...... svar!
Avatar billede tf-uno Nybegynder
08. november 2001 - 22:42 #4
ok hvis jeg kun har de 512 ram i så køre det godt nok... men det er når begge blokke er i det går i kage....

også køre jeg med win me og det skulle nok kunne klare 768 mb ram.....
Avatar billede tf-uno Nybegynder
08. november 2001 - 22:46 #5
andgående kvali... så har jeg også hørt at pqi ikke var det bedste, men det var kun fordi de ikke kunne clockes særlig meget.. det er det enest jeg har gørt af dårlig ting....

prøv lige og spørg hvem der sidder med en 6-pak tuborg jule bryg i hånden,, selv om de først kommer i morgen 889w88w089W0i¨8808 DET GØR JEG 6777  MIN SHIFT VIRKER IKKE...11
Avatar billede tf-uno Nybegynder
09. november 2001 - 18:31 #6
OK.. tror jeg har fundet ud af noget...!!

tror faktisk det er noget med mit grafikkort, fordi da jeg fik rammene kørte jeg med detonator 10,5 også når jeg ville ind i 3 dmark ,, så skrev den noget med jeg ikke havde et directx 7 accelerator kort... men så prøvede jeg at installer nogle nyere detonator også kan jeg godt gå ind i det,,, men jeg får kun det halve af hvad jeg plejer....

er der heller ikke nogle der kommer på nogle gode ider nu!!!!!!!!!11
Avatar billede tf-uno Nybegynder
10. december 2001 - 19:00 #7
har fundet ud af det..

det var bare fordi at der hvor jeg havde bestilt ram\'ene have de ikke flere pqi. så de havde sendt nogle der hedder GEIL... har for længst fået mine penge igen.. Men nu er ram\'ene bare steget for vildt... :(