Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. november 2001 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Åben Port?

Hej eksperter!

Jeg vil gerne kunne modtage opkald i netmeeting men min router tilader det ikke. Hvilken port skal åbnes? Hvordan gør jeeg det? Må jeg gøre det når jeg har worldonline 256/256 med fast ip?

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. november 2001 - 18:26 #1
Jeg har en Cisco 677 Router!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
08. november 2001 - 18:38 #2
Ja, det kan du vel godt hvis du har telnet adgang til din router, du kan se hvilke porte du skal åbne på www.msn.com vil jeg tro, eller i netmeetings hjælp.

//Anders
Avatar billede blood Nybegynder
08. november 2001 - 18:46 #3
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. november 2001 - 19:40 #4
vladimirr > Min erfaring omkring routere og servere osv. = 0 ! Hvordan bruger jeg det telnet halløj og med hvilken command åbner jeg en port?

-Jónas
Avatar billede pcjr Nybegynder
09. november 2001 - 19:47 #5
Du får det HELT nøjagtige svar her http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_programmer/ nederst på siden.
Hvis du er i tvivl om hvordan man benytter telnet og cbos, som er routerens eget sprog, så læs videre på www.cybercity.dk/privat, der står alt hvad du behøver at vide for at komme i gang.