Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
08. november 2001 - 17:53 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Glemt Icq Pass

hej alle sammen.

jeg har et lille eller stort Problem jeg har 2 gamle Icq konti\'s som jeg gerne vil hvad fat i pass på, for jeg har glemt dem, og så ved jeg godt at man kan gå ind på www.icq.com men der sender de passet til en gammle e-mail som var forum, som så er blevet lavet om til ofir så jeg kan ikke modtage pass hvad kan jeg gøre ??

hygge hilsen [TTKC] Ali G
Avatar billede agony Nybegynder
08. november 2001 - 17:55 #1
hvis nogen sender noget til din gamle forum mail bliver det så ikke automatisk sendt videre til din nye ofir konto ??? mener jeg da det gør ved min kærestes.
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 17:55 #2
Intet..
Avatar billede mckim Nybegynder
08. november 2001 - 17:55 #3
Jeg ville skrive en mail til dem... Giv så mange oplysninger som muligt, så de er sikre på at det er dig :)
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 17:55 #4
Hmm.. Det bliver det da ikke ved meD? *Gg* Det er vel lissom med solmail.. hvis du sender til 909mail, så tror jeg ikke stadig at de bliver vidresendt?
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 17:57 #5
tror ikke det med en mail hjælper noget.. For alle kan jo gå ind og se alt hvad du har skrevet ind..

hvis man kan det, så er det da intet problem at overtage andres icq.. du skriver bare til icq.com og siger at dit pass er blevet væk, men det er din konto, fordi:.....
Det ville da være dumt?
Avatar billede mckim Nybegynder
08. november 2001 - 17:59 #6
thomzen > Det har jeg da gjort før, så deeet :-)
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:00 #7
What???

Bare skrevet alt hvad der står i din info`??
Avatar billede mckim Nybegynder
08. november 2001 - 18:01 #8
Ja, navn, alder, by, postnummer, hvem der var på min liste, o.s.v.
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:01 #9
Wow... hvad så hvis man har en liste på over 300 brugere? *gg*
Avatar billede mckim Nybegynder
08. november 2001 - 18:04 #10
Jeg tror at par stykker er nok ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:04 #11
hehe.. okay, fedest! =)
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
08. november 2001 - 18:05 #12
findes der ikke et eller andet pass crak\'er der kan finde frem til det ??
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:05 #13
nej.
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
08. november 2001 - 18:07 #14
det vild sige at jeg bar skal sende en mail til dem med oplysninger om mig og nogel kontakts fra min liste ??? det holder da ikke he he nå men det må jeg da gør
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:10 #15
det ville være lamt.. så ville en kunne overtage Alle icq numre?
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. november 2001 - 18:10 #16
Ja, gør det..
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
08. november 2001 - 18:12 #17
ok tak jeg er nye her det med point hvordan virker det ??