Avatar billede dennis604 Nybegynder
11. marts 2000 - 16:16 Der er 5 kommentarer

Window minimized

Hej,

Findes der en måde at åbne et vindue minimeret?

Det skal åbne OnLoad
Avatar billede warpsnet Nybegynder
11. marts 2000 - 21:02 #1
Nej, det er helt og aldeles umuligt at lave et vindue som starter minimeret, men nu ved jeg ikke i hvilken sammenhæng det skal bruges, men du kunne jo fx lave et vindue der intet fyldte, eller bare anbringe det helt nedest på skærmen...men rigtig minimeret kan man ikke, og jeg forstår heller ikke helt hvad du dog vil bruge det til??
Avatar billede dennis604 Nybegynder
11. marts 2000 - 21:22 #2
Problemet er at jeg skal lægge undermusik til et site, og det ville være nemmest at gøre ved at lægge musikken i ét vindue ved siden af selve sitet.

Derved undgår man at stoppe og loade musikken hver gang der skiftes side.

Er det sort?
Avatar billede warpsnet Nybegynder
11. marts 2000 - 22:34 #3
Ok, sådan.
Du kunne jo fx inddele siden i frames,
eller lave en popup, hvor den så kunne køre, men mens jeg er igang, så vil jeg da også reklamere lidt for min afspiller på denne adresse, den kunne måske godt give dig lidt inspiration.
http://home12.inet.tele.dk/Benni/test/iamp/demo.html

Lykke til
Avatar billede th Nybegynder
12. marts 2000 - 16:47 #4
Ellers kunne man da bare kyle det vindue der skulle minimeres lang fanden i vold nedaf. Så ville det se ud som om at det var minimeret. Følgende fremgangsmåde:

<body onload="self.moveto(2000,2000)">
Avatar billede th Nybegynder
12. marts 2000 - 16:49 #5
Men den med frames'ne var da noget bedre.........:-))))))