Avatar billede marie_t Nybegynder
08. november 2001 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ang. tekstdokument i Win95 ?

Når jeg tilføjer ord i et eksisterende dokument slettes den foranstående tekst i takt med at der skrives.
Tidligere blev den foranstående tekst bare rykket foran de ord jeg skriver. Hvordan får jeg den indstilling tilbage ?
Avatar billede mckim Nybegynder
08. november 2001 - 15:14 #1
Tryk på knappen \"Insert\" Ved siden af \"Enter\"
Avatar billede wispy Nybegynder
08. november 2001 - 15:14 #2
Prøv at trykke på Insert...
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 10:13 #3
60 point!
Jo, det var da også en af de svære :-)
...der er dog gået 4 dage nu, uden afgivelse af point. Mon I skulle have forklaret lidt mere præcist, hvor knappen \"insert\" den er?
Avatar billede halifax Nybegynder
15. november 2001 - 02:30 #4
marie_t - Du skal lukke spørgsmålet ved at akceptere de/det svar, du kunne bruge. Luk nu!

Avatar billede marie_t Nybegynder
09. januar 2002 - 13:45 #5
Tak tak de herrer.

klatten > Meget sigende navn.