Avatar billede ts Nybegynder
08. november 2001 - 12:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Girokort og fakturaprogrammer

Jeg søger desperat efter et program som kan hjælpe mig med at lave girokort. Jeg mener et program, hvor man kan indtaste de oplysninger som skal skrives på et girokort og hvor man så kan putte et blankt girokort i printeren og printe oplysningerne ud på det blanke. Jeg håber i forstår hvad jeg mener.
Jeg mangler også et program hvor man kan lave fakturaer og så printe dem ud bagefter.
Det må vel næsten være økonomiprogrammer jeg skal bruge eller hvad?
Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. november 2001 - 12:35 #1
Der ligger en fin Word skabelon du kan bruge på http://www.yaws.dk/office/word.html

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. november 2001 - 12:36 #2
Avatar billede danscape Nybegynder
08. november 2001 - 12:41 #3
Ring til min far hos Aston IT-Group og hører nærmere om Navision Financials!

Den er et hammer godt program, og jeg ved at der er en MEGET skrabet version der kan klare det!

Ellers kan man jo også se om der er noget i Microsoft publisher =)
Avatar billede halifax Nybegynder
08. november 2001 - 15:23 #4
Økonimoprogram m/faktura. Prøv Winfinans i deres demoversion, gratis.  www.winfinans.dk

Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. november 2001 - 13:15 #5
Jeg kan ikke hjælpe dig med programmet til at udskrive giro. Men jeg har en excel fil derhjemme, som virker lige så godt som et program, altså til at udskrive faktura. Du kan indkøbe brugere og \"varer\" og derefter taster du bare kundenr. og varenr. og programmet skriver selv oplysningerne.

Hvis du er interesseret kan du skrive din mail, og så sender jeg det.

P.S. Det lyder måske lidt amatør agtigt, men det er faktisk ret godt
Avatar billede halifax Nybegynder
09. november 2001 - 13:53 #6
jakobclausen - Af og til har jeg brug for at udskrive en faktura. Selv om du kalder det \"lidt amatør agtigt\" vil jeg gerne bede om at få tilsendt tin exel-fil. Og på forhånd tusind tak - det vil lette mig en hel del i de situationer.
send til halifax@sol.dk

Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. november 2001 - 15:20 #7
Jeg har sendt filen til dig

Husk point
Avatar billede ts Nybegynder
11. november 2001 - 18:43 #8
Der er ikke rigtig nogen af forslagene jeg kan bruge til noget. Men jeg skal jo give mine 100 point til en af jer og jeg har altså valgt at give dem til: halifax for hans svar omkring programmet Winfinans.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. november 2001 - 18:57 #9
Takker for point. Jeg kender og bruger Winfinans, men vi kan jo sagtens have forskellige behov. Prøv om der er andet du kan bruge fra denne oversigt om alle danske regnskabs-/økonomiprogrammer
http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/oversigt.htm

Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2001 - 08:02 #10
Halifax >> Så får jeg vel nogle point af dig, da jeg var så flink at sende programmet til dig?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2001 - 08:02 #11
ts >> Vil du ikke se \"programmet\" jeg havde, det er faktisk ret effektiv
Avatar billede ingemona Nybegynder
12. december 2001 - 15:05 #12
inge.faarup@wanadoo.dk

Jeg har brug for at kunne udskrive girokort fra en database ( i word eller Excel)

Det skal være de dobbelte girokort (altså ikke de lange smalle, men dem, der er foldet sammen på midten)
Jeg har prøvet på BG Bank etc. men uden held.