Avatar billede bedrock Nybegynder
08. november 2001 - 11:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Effekt af lydkort

Jeg har tænkt mig at investere i et nyt lydkort, da mit onboard AC97 lydenhed er temmelig ringe. Nu har jeg kigget på edbpriser.dk og hos forskellige producenter hvad for en effekt lydkortet/forstærkeren kan levere. Det er nemlig således at jeg har nogle knald gode computerhøjtaler(uden forstærker) fra min gamle PC, som bare ikke ved min nye PC. Derfor ville jeg høre om, hvad for lydkort der kan anbefales, især mht. effekten. NB: Prisen må gerne holde sig under 500,- kr.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
08. november 2001 - 11:02 #1
soundblaser (sår går du ikke helt galt i byen)
men søg under itsvar.dk
der er en masse gode artikler!!!
Avatar billede maxwell Nybegynder
08. november 2001 - 11:03 #2
Et eller andet sount blaser gerne pci 128 (kender dog ikke lige prisen
Avatar billede steel-shark Nybegynder
08. november 2001 - 11:07 #3
prisen ca 300-400kr
men der er kun en lyd wav dugang dvs. du kan ikke spille half-life og høre mp3 samtidig!!! dog kan du godt høre cd\'er
Avatar billede steel-shark Nybegynder
08. november 2001 - 11:07 #4
det var til soundblaster pci 128
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. november 2001 - 11:08 #5
køb nogle højttallere med forstærker,, du kan få nogle geniale for ingen penge

www.edbpriser.dk
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. november 2001 - 11:09 #6
Avatar billede snowmoad Nybegynder
08. november 2001 - 11:13 #7
jeg har en SB-PCI-512 som er udemærked sammen med SB-CSW-digital højtalere
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. november 2001 - 11:14 #8
takker for point,, nu er jeg snart på top 10.000 (: