Avatar billede vessel Nybegynder
10. marts 2000 - 22:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skriftype søges

Jeg kunne ikke lige finde en passende kategori, så det bliver altså denne....
Jeg mangler en skrifttype for der er en Pegeout-logo (løve)  Det skal KUN være løven - altså der skal ikke stå noget nedenunder....
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
13. marts 2000 - 18:26 #1
Vessel,

Laes lige dit spoergsmaal igen...

Forklar det venligst så man kan forstaa det!!!

tak
Avatar billede vessel Nybegynder
13. marts 2000 - 18:33 #2
aaa_2500> Ok
Det jeg søger er en dingbat-font som indeholder et Peugeot-logo.
Avatar billede byte Nybegynder
13. marts 2000 - 18:44 #3
kan du ikke bare gå ind på pegeuots hjemmeside og klippe deres logo ud?

hilsen  byte
Avatar billede vessel Nybegynder
13. marts 2000 - 19:28 #4
Byte> Nej, for jeg vil ha' logoet skulle blæse op i meget stor format, uden at miste kvalitet!!
Avatar billede pellelil Nybegynder
15. marts 2000 - 20:38 #5
Hvad så med at bruge et produkt der kan omforme bitmap til vector baseret (evt. CorelDraw)
Avatar billede jnie Nybegynder
20. marts 2000 - 15:03 #6
Det er jo sådan set copyright'et, så det får du sikkert ikke uden at betale for det!
Avatar billede getaway Nybegynder
20. marts 2000 - 19:07 #7
Hej vessel !

Hvad med at maile Peugeot ? Deres logo er jo copyright-beskyttet, så du skal jo have lov til at bruge det.
Det kan jo også være at de har et logo i den størrelse du skal bruge...?
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
21. marts 2000 - 06:07 #8
Løsningen er selvfoelgelig at tegne logoet i et tegneprogram, og gemme det som vektorgrafik. Paa den maade kan du frit skalere billedet uden tab af kvalitet
Avatar billede vessel Nybegynder
05. maj 2000 - 18:39 #9
Jeg fandt en skriftype, men teksten var med...  Men det gik!

CLOSED!