Avatar billede luzker Nybegynder
07. november 2001 - 23:13 Der er 6 kommentarer

HP Scanjet 3200c

Jeg er helt på spanden.. Jeg skal have installeret en HP ScanJet 3200c scanner på min Win2k Server, men den vil ikke acceptere nogen af de drivere jeg har forsøgt mig med.
Er der nogen der har erfaring med dette, eller evt. kan fortælle mig præcist hvor driverne ligger?
Jeg er ikke interesseret i svar som \"på hp.com\" Der har jeg været ellers tak! :)
Avatar billede sukos Juniormester
07. november 2001 - 23:19 #1
Er der ikke en NT driver? På cd\'en?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 23:28 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2002 - 23:05 #3
nåh?
Avatar billede luzker Nybegynder
09. januar 2002 - 22:19 #4
Jeg har fundet stedet for længe siden, og det kan ikke bruges.. Send et svar så får du point\'ene alligvel...
Jeg har ikke brug for driverne længere.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2002 - 22:31 #5
Det var ikke så meget pointene, det var blot fordi man plejer at skrive hvad der er sket i sagen (Der er jo trods alt gået 2 mdr)
Avatar billede luzker Nybegynder
10. januar 2002 - 23:10 #6
jaja..