Avatar billede tue Nybegynder
07. november 2001 - 22:22 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

Så er der valg igen!

Bare for at lave en lille meningsmåling kunne jeg godt tænkte mig at vide hvad du stemmer til folketingsvalget den 20. november 2001?

Hvis du ikke er myndig, så skriv alligevel hvad du ville have stemt på hvis du kunne.

Afslutningsvis kan jeg da sige at jeg nok ville (er ikke selv myndig endnu... træls) stemme på Konservativ Folkeparti, da jeg på alle punkter går ind for deres politiske holdninger.
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 22:23 #1
Stemmer blankt.
Avatar billede tue Nybegynder
07. november 2001 - 22:25 #2
Det er selvfølgelig også lovligt.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 22:26 #3
danner mit eget parti:
Alkoholistisk Folkeparti
slogan: Vi rejser os ved næste valg!
mangler en spritminister, nogle interesserede??
Avatar billede pft Nybegynder
07. november 2001 - 22:26 #4
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV For sejr.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 22:26 #5
spritminister = Hans Engell???
Avatar billede tue Nybegynder
07. november 2001 - 22:27 #6
ztyxx > Dette er en seriøs debat... tak!
Avatar billede anegry Nybegynder
07. november 2001 - 22:27 #7
Venstre
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. november 2001 - 22:29 #8
Venstre
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 22:32 #9
tue> :-) det er bare mit udtryk for at det er sq svært at sætte kryds, alle lover en masse, men glemmer at holde det efter valget, der er lidt fra de fleste partier man kan bruge, men der er lige så meget eller mere man ikke kan bruge, så jeg er i syv sind, og jeg har ikke meget fidus til nogle af de herrer statsministerkandidater.

Mht kommunalvlget er det en anden sag, vi har en venstreborgmester, han er god for vores kommune, så der ryger min stemme hen, er nu ellers ikke helt så meget til venstre (egentlig heller ikke til de andre)
Avatar billede ncbr Nybegynder
07. november 2001 - 22:34 #10
Det samme som ved alle tidligere valg jeg har deltaget i: Venstre
Avatar billede tue Nybegynder
07. november 2001 - 22:38 #11
ztyxx > Der vil jeg så give dig ret. Man skal ikke høre på hvad partierne lover under valgkampagen for de holder jo normalt intet af det, men befolkningen lader sig åbenbart snyde hver gang der er valg. Man bliver nød til at læse partiernes politik fra før valget blev udskrevet for at få det rigtige syn på hvad de rigtig mener og vil gøre for det danske samfund.

Men når du er stemmer på en venstre mand til kommunalvalget, mon ikke du så skulle stemme det samme til folketingsvalget?
Avatar billede hotpop Novice
07. november 2001 - 22:41 #12
stemmer på x :)
Avatar billede hotpop Novice
07. november 2001 - 22:41 #13
nej pjat, jeg stemmer sandsynligvis ikke.
Avatar billede tue Nybegynder
07. november 2001 - 22:43 #14
Til de tal interesseret er der lidt at kigge på her: http://www.gallup.dk/pol_indeks.asp
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 22:43 #15
oppositionen har altid så travlt med den siddende regering ( det skal de jo også have) og der har de jo også masser af løfter til vælgerne, de intensiveres bare op til valgene, men egentlig er de de samme årene rundt, har sq set det i alt for mange år, og uanset hvad, kan vores demokrati altid drejes på en eller anden måde, statsministeren kan jo vælge, på trods af et valgs udfald, at lave en mindretals regering, og så er det jo så som så med demokratiet alligevel...
Avatar billede 7th Praktikant
08. november 2001 - 07:02 #16
Rad. Venstre.
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2001 - 19:07 #17
Enten Venstre eller CD (for at trække V lidt væk fra DF)
Avatar billede tue Nybegynder
23. november 2001 - 15:46 #18
Det blev jo Venstre der vandt :)
Avatar billede tgm Nybegynder
23. november 2001 - 15:48 #19
Blank
TGM
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. november 2001 - 15:53 #20
Jeg stemte:

Venstre til kommunevalg
Konservative til amtet
CD til folketingsvalg

Selvom jeg er aktivt medlem af C ;)
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. november 2001 - 16:16 #21
/me stemte:

Venstre (Louise Gade) til kommunevalg
Konservative (Paul Müller) til amtet
Venstre (partiet) til folketingsvalg

Ja, jeg (næsten) kommer fra Århus ;o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. november 2001 - 16:16 #22
ups... Poul Müller, tror jeg ;o)