Avatar billede fx-web Nybegynder
07. november 2001 - 21:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lukker

Når jeg åbner ICQ lukker det automatisk igen 2 sek efter, jeg prøvede at køre online virus scan men så hver gang den var halvejs fik jeg IE fejl programmet lukkes blabla.... ?
Hva kan det være ?
Avatar billede manon Nybegynder
07. november 2001 - 21:59 #1
Du har sikkert en installationfejl - prøv at afinst. ICQ helt og geninst. den igen - evt. den nyeste version som du finder på http://www.icq.com/download/
Avatar billede manon Nybegynder
07. november 2001 - 22:01 #2
Undskyld - læste ikke dit spm. ordenligt - så ikke at det var din IE der lukkede ned - sorry.
Avatar billede fx-web Nybegynder
07. november 2001 - 22:03 #3
np :D

Men prøver lige at reinst. aligevel
Avatar billede manon Nybegynder
07. november 2001 - 22:09 #4
noget helt andet, fx-web, du siger du bruger onlinescanning af virus - jeg vil klart anbefale dig at købe et ordenligt virusprogram som eks. Norton 2001 Antivirus som kun koster ca. 350.-
Avatar billede fx-web Nybegynder
07. november 2001 - 22:12 #5
Tak for tippet, har det også på cd et eller andet sted...
Avatar billede fx-web Nybegynder
07. november 2001 - 22:14 #6
well, problemet er løst med en reinstallation, og valgte kun at scane min mappe det giik og den fandt ingen virus !