Avatar billede cornelii Nybegynder
07. november 2001 - 20:50 Der er 13 kommentarer

Flaskmpeg problem

Jeg har et problem når jeg skal bruge flaskmpeg til at lave divx filer, da jeg ikke kan vælge divx codec\'et under options, output format options
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
07. november 2001 - 21:05 #1
Brug FairUse.
Eller check http://www.gdata.de/trade/productview/104/6 det program kan alt, DvD til AVI og så over på en brænder. Den knækker også de kodede film.

Ha Ha
Og det er lovligt (måske kun i tyskland)
See Yea
BartAfterDark
Lars
Http://bad.hjem.wanadoo.dk
Avatar billede cornelii Nybegynder
07. november 2001 - 21:09 #2
Joo tak men det koster da en halv formue
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
07. november 2001 - 21:39 #3
Ja Ja

men du kender da de gamle metoder til at finde gratis software ik\'

Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 21:56 #4
bartafterdark> Nu lige rolig med at opfordre til piratkopiering..du har vel læst reglerne?

cornelii> Har du selve DivX codec\'et installeret? Og er det begge versioner? 3.11 og 4.01
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
07. november 2001 - 22:06 #5
Alt er lovligt i 24 Timer.

Og ja el Barto jeg har set alle dine Appz & Gamez på din FTP server

Okay Kun for sjov :)
Jeg skal nok stoppe med det.
jeg har da set programmet på www.divxit.dk Meget god hjemmeside. Har du testet det ?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 22:10 #6
\" Alt er lovligt i 24 Timer.\"

Nok den ældste skrøne på nettet..*G*

Jeg kan godt tage en spøg, så skidt :)

Jeg havde faktisk bestil DaViDeo i sidste uge, men de havde sendt mig en udgave på Tysk (ret ufedt) og nu havde de ikke flere engelsksprogede versioner tilbage RASGU(/&(/\"!!\"

Men jeg afventer med glæde posten. De foreløbige undersøgelser på nettet lover dog ikke vildt godt. Der er vist for få indstillingsmuligheder til de mere krævende.

Men nu får vi at se!

(Tak for de rosende ord)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
07. november 2001 - 22:15 #7
har du ICQ
Avatar billede safl Nybegynder
07. november 2001 - 22:36 #8
bartafterdark> angående direkte ripping fra DVD -> DivX = bad idea!

1 film = ca. 20 timer

Det er hård og konstant belastning af dit DVD-drev og det vil i sidste ende resultere i en langt kortere levetid på dit DVD-drev. Men hvis du virkelig vil det så download da istedet dette plug-in til FlaskMpeg, Flask er langt hurtigere og optimeret til cpu-typen:

http://www.dvd-digest.net/downloads/files/flaskmpeg/css.mism.zip

Avatar billede safl Nybegynder
07. november 2001 - 22:44 #9
cornelli > hvis du følger denne guide vil alle dine Ripping problmer blive løst.

http://www.divx-digest.com/articles/dvd2divx4.html
Avatar billede cornelii Nybegynder
08. november 2001 - 17:15 #10
Tak for indlæggene men da jeg efter at havde læst dem stadigt ikke kan bruge flaskmpeg til at kode film har jeg fundet et andet program xmpeg hvor det er muligt at bruge divx selvom det vel bare er en kopi af flaskmpeg
Lukker spørgsmålet
Avatar billede safl Nybegynder
09. november 2001 - 12:56 #11
well cornelli du skal gøre mere end bare læse vores indlæg du skulle også gerne prøve de ting vi foreslår ;)
Avatar billede cornelii Nybegynder
10. november 2001 - 22:34 #12
safl: Joo jeg har da været inde og se på de forskellige links og prøvet nogle af metoderne uden at få det til at virke, da jeg stadigt i flaskmpeg ,059 ikke kan fide divx (4,02)codec\'et selv om det er på computeren, da jeg kan afspille andre divx filer jeg har lavet med dvd2avi. Jeg havde hørt at det var både lettere og hurtigere med flask, tjaa måske hurtigere, men åbenbart ikke lettere.
Avatar billede nuke_boy Nybegynder
18. november 2001 - 18:54 #13
Har du prøvet Easydivx?
Fandt det ved et tilfælde, da jeg ledte efter en ripper...

dvd.box.sk <-- det kan findes derinde. :)
Det ripper en film på omkring 3-4 timer...
*har ikke været ude for, at det har taget over 4 timer endnu..*