Avatar billede zagres Nybegynder
07. november 2001 - 18:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

fra båndoptager til computer

jeg har nogle sange på bånd, som jeg vil gerne med Jet-audio lave dem om til mp3 filer, men naår jeg gør det hele sangen bliver ikke optaget på filen! der mangeler altid det sidste halve minut af sangen!
hvis der er nogle der kan hjælpe mig, så please do that
Avatar billede Beach Mester
08. november 2001 - 14:48 #1
Kender ikke programmet jet-audio... Er du åben over for at bruge andre programmer?

//Beach
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
08. november 2001 - 17:46 #2
Alt det nr.-er du vil inspille til din pc...

Kommer det fra en butik, ja så kan du dowloade dem!

Det er ikke mig der har lavet det krimi... Det er der bare    :)

M.v.h.: Brian fra Grønland
Avatar billede zagres Nybegynder
08. november 2001 - 19:28 #3
jeg venter på dit svar!
tak på forhånd
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
08. november 2001 - 19:34 #4
www.upkajuy.com

Når du er der, så kommer der et spørgsmål om du vil hente eller bare anuller.

Her skal du vælge ANNULLER

Brug lidt tid på det, det kan betale sig!!!!

M.v.h.: Brian fra Grønland
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
08. november 2001 - 19:35 #5
Det er mp3 filer jeg tænker på!!
Avatar billede zagres Nybegynder
08. november 2001 - 19:51 #6
jeg vil gerne have et program ,der kan laver musik til mp3 filer for eksempel fra båndotager til computeren
det er selve programmet jeg leder efter det er ikke musik filer
Avatar billede Beach Mester
08. november 2001 - 23:06 #7
Hvorfor har du accepteret qivaaqi når han ikke har svaret på dit spørgsmål?
Jeg har da et par programmer jeg vil forslå, der kan optage fra bånd til computeren, men skal vi ikke lige få det første på plads først mht. at acceptere qivaaqi:-)

//Beach
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
09. november 2001 - 15:57 #8
www.upkajuy.com

Når du er der, så kommer der et spørgsmål om du vil hente eller bare anuller.

Her skal du vælge ANNULLER

Download den program der hedder Wavelab, den kan lave mp3 filer fra en wav. fil

M.v.h.: Brian fra Grønland

Ps: Der er flere mp3 filer, måske kan du finde nogle af dem du har på båndet.......

Ellers er Wavelab lige noget for dig, der vil lave mp3 filer!!!
Avatar billede zagres Nybegynder
09. november 2001 - 21:10 #9
hej beach

kan du så lige nævne dem?
tak
Avatar billede Beach Mester
09. november 2001 - 22:14 #10
Jo da, men ikke i et spørgsmål på 0 point, og ikke til en der ikke kan give en god grund til hvorfor der er blevet accepteret et svar til en som intet andet har gjort end at opfordre til ulovligheder!

//Beach
Avatar billede zagres Nybegynder
09. november 2001 - 23:19 #11
det er første gang jeg bruger den her web side, derfor var jeg lidt desperat!
men hvis du ikke vil , så er det i orden!
have det godt
zagres
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
10. november 2001 - 20:54 #12
Nå, har i mere om det der med at lave mp3?

Var der nogen af jer der har kommenter til det jeg foreslår?