Avatar billede trille Nybegynder
07. november 2001 - 18:02 Der er 1 løsning

Content Managers søges

Til ansættelse landets mest innovative prissammenlignings-søgemaskine søges to Content Managers til snarlig ansættelse. Der er tale om en fuldtidsstilling samt en deltidsstilling.

Dit arbejde
Dit daglige arbejde består i at hjælpe til med at holde vores produktkatalog up-to-date samt ved at undersøge markedet for nye produkter. Du vil komme til at arbejde med store mængder information både på nettet og i vores databaser og et kendskab til simpel SQL eller viljen til at lære. Din opgave bliver desuden at bidrage med forslag og forbedringer til de eksisterende værktøjer.

Om dig
Du har flair for søge på nettet og synes at det er spændende at holde sig på forkant med udviklingen inden for vores produktkategorier som i øjeblikket dækker: Hardware, Software, Forbruger elektronik, Lyd & Billede, Film, Musik og Spil. Du har temperament og et godt smil – også når der er tryk på. Du har sans for tværfagligt arbejde på tværs af udviklere og brugere i en livlig virksomhed hvor ikke to dage er ens.

Du er rutineret bruger af EDB med stor erfaring indenfor informationssøgning på Nettet. Du kan kommunikere med dine kollegaer og være rar og omgængelig, også når tingene går stærkt. Du sætter pris på teamwork og kigger ikke så meget på klokken – vi er fleksible og forventer også at du er det. Tilgengæld for det ansvar som følger med din stilling får du frihed til at skabe din egen arbejdsplads og udvikle dig professionelt samt personligt.

Om os
Vi er et dansk firma som udvikler avanceret søgeteknologi som vi blandt andet bruger til at give forbrugere et overblik over priserne på det Europæiske Internet. Vi er i dag 10 mennesker fordelt på udvikling og drift og har uformelt arbejdsmiljø hvor vi sætter fokus på medarbejderudvikling og at have det rart med hinanden selvom der er travlt. Desuden har vi landets bedste placering - lige i hjertet af København...

Ansøgning - så hurtigt så muligt
Skriv en mail, indeholdende en lille mantra om dig, samt et CV til Udviklingschef Claus Trillingsgaard på ct@bestpriceeu.com – SU. den 20. november 2001.

bestprice EU a/s
Grønnegade 18, 1
1107 København K
Telefon: 3336 2525
Avatar billede trille Nybegynder
20. november 2001 - 14:23 #1
lukket... - vi tager dog stadig mod ansøgninger og stemmer dagen igennem!

Venligst,
Claus