Avatar billede morten-soroe Nybegynder
07. november 2001 - 17:53 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Antivirus prog. hvor kan man hente det gratis??????

Hej, jeg ku godt tænke mig at vide hvor man eventuelt kunne finde et godt antivirusprogram gratis???
Avatar billede maxwell Nybegynder
07. november 2001 - 17:57 #1
Avatar billede maxwell Nybegynder
07. november 2001 - 17:57 #2
Det er kanon godt
Avatar billede prodic Mester
07. november 2001 - 17:58 #3
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. november 2001 - 18:00 #4
puha..det er svært at finde et der er gratis..

jeg går ud fra du mener freeware?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. november 2001 - 18:01 #5
prodic >> jeg har prøvet AvP...

og jeg fik det aldrig til at virke..

nu kører jeg med McAfee..og det virker perfekt :)
Avatar billede prodic Mester
07. november 2001 - 18:04 #6
Bundgaard->Har endnu ikke oplevet problemer med Kaspersky Lite, bruger den dog ikke selv. Kun på Jobbet til de få Windows-maskiner vi har.
Og det kører ganske fint...
Avatar billede prodic Mester
07. november 2001 - 18:05 #7
http://www.virus112.dk/avtest.htm - en lille oversigt over de enkelte programmer, så kan du danne dig et overblik over deres fordele/ulemper.
Avatar billede excession Nybegynder
07. november 2001 - 18:15 #8
kaspersky er et af de bedste antivirus programmer på nettet..

jeg kører med AVP PRO og er meget godt tilfreds..

du skal væer opmærksom på at de gratis programmer der er nok ikke de bedste for så ville de jo nok tage penge for dem
Avatar billede mixter Nybegynder
07. november 2001 - 18:47 #9
Flere gratis muligheder:
http://cybermix.subnet.dk ( se siden Rens PC ).
Avatar billede fcs Novice
07. november 2001 - 19:37 #10
Kaspersky er uden tvivl et af de bedste programmer idag, m en det er jo ikke helt gratis. Sådan er det jo med alle de store AV-produkter - du kan hente en 30 dages prøveversion og derefter skal du betale. (Det kan godt være at Kaspersky Lite er gratis, men så er der en eller anden anden begrænsning jeg ikke lige kan huske)

Hvis det skal være helt gratis, så er den eneste mulighed : http://www.free-av.com/
Avatar billede excession Nybegynder
07. november 2001 - 19:43 #11
fandt lige en reklame for den her http://www.ezarmor.dk/ da jeg kiggede på jp.dk

tør ikke sige om det er godt eller ej :)
Avatar billede cpufan Juniormester
07. november 2001 - 20:57 #12
Norton Antivirus, førende antivirusprogram..

30 dages prøveversion: www.tdo.dk
Avatar billede chalde Seniormester
08. november 2001 - 10:42 #13
prøv http://www.antivirus.com/download/
hent programmet pc-cillin 2000
Avatar billede fcs Novice
08. november 2001 - 16:29 #14
De fleste af dem I alle nævner er kun gratis i 30 dage!!!!
Avatar billede prodic Mester
08. november 2001 - 16:31 #15
FCS->Har endnu ikke fundet en begrænsning i Lite -udgaven af Kaspersky. Tror nærmere at Pro-versionen indeholder flere funktioner. Lite-udgaven kører skam fint nok...
Avatar billede fcs Novice
08. november 2001 - 16:40 #16
Prodic>> Nu skrev jeg jo at jeg ikke var helt sikker ;-) Det jeg mente med begrænsninger var netop at der er nogle funktioner der er i de større pakker, som ikke er med i Lite.

Men Pc-cillin, Norton, McAfee og de større pakker fra Kaspersky kan kun hentes i 30 dages versioner.

Så vi er vel i bund og grund enige, Prodic. (Hvor lidt vi så end ønsker at indrømme det ;-) )
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
08. november 2001 - 16:42 #17
Hvis du er TDC kunde, kan du downloade Norton AV gratis.
http://kundeservice.opasia.dk/norton-antivirus/
Virker ikke på w2k
Avatar billede dennis_p Nybegynder
17. november 2001 - 22:08 #18
Du kan også gøre noget (ikke særligt lovligt men effektivt)
Du går f.eks ind på Norton Antivirus hjemmeside downloader Trial version.
Går ind på astalavista.box.sk og skriver norton antivirus 2002 og der kommer en del hjemme sider op og du går ind på en af dem og downloader en crack fil til programmet. Packer den ud i windows og smider den ind i din norton antivirus folder og wupti du har et helt gratis full-versions program. Godt jeg opgav adresse og tlf. til det her
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
23. november 2001 - 16:17 #19
Avatar billede fcs Novice
18. december 2001 - 13:55 #20
Takker for point ;-)