Avatar billede clausga Nybegynder
07. november 2001 - 17:10 Der er 20 kommentarer og
4 løsninger

Easy cd creator på xp

Har lige installere win xp og skulle nu til at installere easy cd creator 4, men så sagde den nået med at det måske var for gammelt...er der nogle der ved om det kan kører på xp eller hvilke versioner der kan ?
Avatar billede vessel Nybegynder
07. november 2001 - 17:11 #1
Du skal bruge Cd Creator 5...
Eller hva med at bruge Nero Burning Rom?  www.ahead.de
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:11 #2
Skal du bruge det i forbindelse med en HP-brænder? Så er XP-software\'n ikke udkommet endnu - vi er mange, der venter utålmodigt. :)
Avatar billede clausga Nybegynder
07. november 2001 - 17:13 #3
Ja det er en gammel 2x HP er der ingen programmer der virker endnu ?
Avatar billede prof2 Nybegynder
07. november 2001 - 17:13 #4
parazite> Siger du at man ikke kan brænde på HP brændere i XP ????? Er du også sikker på det ?
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:14 #5
prof2 : Det er hvad hp.com påstår - men har du erfaret andet, så har du nu nordens mest interesserede lytter (læser). ;)
Avatar billede prof2 Nybegynder
07. november 2001 - 17:17 #6
Jeg vil mene at man måske ikke kan brænde i XP\'s indbyggede brænder med HP\'er... Men har du prøvet med Nero Burning Rom? Jeg vil næsten være sikker på at man kan med den. For det er den samme version som kører i 2tus, og der kan man da godt...
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:17 #7
prof2 : Installerede Nero for ikke så længe siden, og det kan ikke finde min brænder.
Avatar billede clausga Nybegynder
07. november 2001 - 17:19 #8
Xp kan godt finde mig brænder ? og det er en HP man kan også vælge at brænde med xp
Avatar billede prof2 Nybegynder
07. november 2001 - 17:21 #9
Jamen kan windows finde din brænder? Altså med drivere ?
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:23 #10
Ja, XP kan finde den, men så snart du prøver at brænde går det galt - tro mig, jeg HAR tjekket og gentjekket og tjekket igen, og så, bare for sjov, tjekket igen. :)
Avatar billede clausga Nybegynder
07. november 2001 - 17:23 #11
Den ved at den er en Hp writer 7500+
Avatar billede clausga Nybegynder
07. november 2001 - 17:24 #12
Kan jeg så slet ikke brænde med min brænder ?
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:35 #13
Formentlig ikke. Du kan jo eventuelt hoppe ind på http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=hpcdwriter20788&LC=information_storage&Tfile=lpg40447 og se om den vil virke i XP. :)
Avatar billede clausga Nybegynder
07. november 2001 - 17:40 #14
Man kan ikke Notify me when software is available ud for min brænder hvoffor kan man ikke det ?
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:50 #15
Godt spørgsmål - det tog mig en halv time at få den til at fatte at jeg gerne ville notify\'es, for derefter at lede mig gennem processen, der tog endnu en halv time. Long live usability!
Avatar billede clausga Nybegynder
07. november 2001 - 18:01 #16
Du skal vist bare gå ind på windows update også virker det der er noget til cd brændere det har jeg lige fået at vide...
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. november 2001 - 18:59 #17
Gå ind på http://www.roxio.com/en/jhtml/support/webcheckup.jhtml og hent en opgradering til WinXP, den virker i 90 dage!

Den hedder noget med Basic og jeg opgraderede fra den samme version som du har!
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. november 2001 - 19:00 #18
Du kan ikke bruge andre versioner endnu, Platinum får din PC til at gå i dørken og det giver en masse problemer med systemet!
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. november 2001 - 19:03 #19
Easy CD Creator Basics er navnet på den! Skulle lige have den igang ;o)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
07. november 2001 - 20:53 #20
Jeg bruger selv Easy CD Creator 4.
det virker fint, men jeg kan ikke bruge Direct Disk eller sådan noget

Hilsen
Lars
BartAfterDark
http://bad.hjem.wanadoo.dk
Avatar billede quater Nybegynder
14. november 2001 - 19:09 #21
Problemet er næppe at hente en opdatering til hverken brænderprogrammet eller XP, det du formentlig skal gøre er at hente en update til selve brænderen.

Jeg har selv haft problemet med en 12x LiteOn brænder og det løste jeg ved at downloade en update til selve brænderen.

-Quater
Avatar billede clausga Nybegynder
14. november 2001 - 19:11 #22
Den virker nu med nero 5.5 uden update FEDT....så HP virker med XP...
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. november 2001 - 19:46 #23
Tak for point!

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2002 - 09:59 #24
Et godt brænder kombo er:

WinISO 5.3
CDRWin 3.9A
CloneCD 4.0.1.10
Nero 5.5.9.0