Avatar billede ronnikr Nybegynder
07. november 2001 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg en altid maximeret IExplorer?

Jeg ved, at der er en nøgle i registrerings-databasen man kan ændre, så Browser vinduet altid er maximeret. Det irritere mig, jeg altid skal forstørre vinduet hver gang jeg åbner et nyt IExplorer vindue...

Hvad hedder denne nøgle og hvad skal den ændres til?
Avatar billede sukos Juniormester
07. november 2001 - 13:38 #1
Det nemmeste er nu at lukke alle programmer, åbne din Ie og maksimer vinduet.
Luk vinduet igen fra maksimeret tilstand.

Avatar billede ronnikr Nybegynder
07. november 2001 - 13:42 #2
Ja, det har jeg prøvet. Og det virker også et stykke tid, indtil Morpheus eller nogle af alle de porn-sider man er på, åbner nogle vinduer selv. De er som regel mindre, og så gemmer den indstillingerne for disse vinduer. Jeg gider ikke lukke vinduer i en bestemt rækkefølge, så det er et maximeret, jeg lukker sidst.

/Ronni
Avatar billede sukos Juniormester
07. november 2001 - 13:47 #3
Så kan du jo installere et program til at hindre de der popup?

Det med regedit, er vist heller ikke helt så simpelt, idet din skærmopløsning også indgår i str. Så vidt jeg ved da! :o|
Og tror heller ikke en ændring i regedit vil hindre at du kommer ud for det samme.

Men prøv her i regedit:

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\Document Windows

Og ellers søg på Document Windows
Avatar billede ronnikr Nybegynder
16. november 2001 - 10:18 #5
Overstående Link, er et program, der løser problemet...