Avatar billede razersedge Nybegynder
07. november 2001 - 11:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Delphi gratis version...

Jeg fandt her på eksperten et link hvor man kunne downloade en gratis version af delphi 6.. Men når jeg trykker Build Project eller Compile Project, sker der ikke noget ?? Knaman ikke compile sine projekter i den version ??
Avatar billede kim_friis Nybegynder
07. november 2001 - 11:17 #1
Jo du skulle sagtens kunne compile men du skal ikke være sikker på at den viser dig compile dialogen. Den er nemlig som default slået fra. Men du kan jo se om den har lavet en .exe fil.
Avatar billede martinlind Nybegynder
07. november 2001 - 11:17 #2
Jo, du kan gå ind i Tools/Env.options og slå Show Compiler progress til, måske det hjælper
Avatar billede razersedge Nybegynder
07. november 2001 - 11:54 #3
Jeg takker... endnu engang er der hurtige svar :O)
Avatar billede martinlind Nybegynder
07. november 2001 - 11:57 #4
Selv tak
Avatar billede razersedge Nybegynder
07. november 2001 - 12:00 #5
Martinlind >> jeg har lige læst om en bog, i dette spørgsmål ( http://www.eksperten.dk/spm/56912 ), der omhandler læring af c++ hvis man kommer fra delphi.. gider du evt sende den til mig ?

sbjensen@stofanet.dk

på forhånd tak..