Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 10:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Mangler et godt \"Forum\" ???? (ASP el andet.)

Harj folkenz :) ehh jeg tænkte på om der ikke var en flink person her som ville hjælpe mig lidt? jeg skal bruge et \"Forum\" (et sådan OK forum) ved ikke hvad der er bedst ASP? osv. for SÅ cool er jeg heller ikke til scripts endnu, kan dog ASP..
Så håber der en som vil hjælpe mig lidt :)
Avatar billede disky Nybegynder
07. november 2001 - 10:48 #1
det bedste finder du på

www.jivesoftware.com

og det er lavet i JSP.
Avatar billede keysersoze Guru
07. november 2001 - 10:49 #2
kig lidt på www.netcoders.dk samt www.activeserverpages.dk - der er flere ekempler på køreklar fora
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 10:49 #3
Kanont det prøver jeg! :)
Avatar billede disky Nybegynder
07. november 2001 - 10:49 #4
held og lykke :)
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 10:49 #5
Har prøvet på www.asp.dk og activeserverpages.dk men det var sku ik meget..
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 10:51 #6
Ahh det skal jeg jo betale for.. hmm? (har 30 dage)
Avatar billede keysersoze Guru
07. november 2001 - 10:52 #7
lyder sjovt - et svar kommer på under 1 minut - og det bliver accepteret på under 1 minut igen... endda uden at have været testet om der er noget der kan bruges!

disky ligner ikke en der kunne finde på snyd, men DAMN hvor dette ligner det :o(
Avatar billede disky Nybegynder
07. november 2001 - 10:54 #8
keysersoze:

Jeg kan berolige dig med at jeg ikke snyder, kig på hvormange point jeg har og fortæl så om 30 fra eller til gør en forskel :)

Jeg nævnte bare det forum jeg synes er bedst, at stilleren accepterer uden at have checket det ordentligt igennem er jo ikke min fejl.
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 10:55 #9
Jamen jeg er sku HELT ny på det her \"eksperten\" såå sikkert min fejl.. eheh men stadig ikke fundet et gratis ASP forum???
Avatar billede keysersoze Guru
07. november 2001 - 10:55 #10
s_u >> kan du slet ikke finde nogle på mine sider? eller kan du ikke finde ud af at bruge dem?
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 10:56 #11
Joow har fundet lidt.. men syntes det var liiidt kedeligt.. eheh
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 11:02 #12
Maaangler et \"ASP Forum\"... nogen der kan hjælpe??
skal være gratis.. eheh
Avatar billede disky Nybegynder
07. november 2001 - 11:02 #13
nu skrev du \'asp eller andet\', derfor nævnte jeg et det var blande \'andet\'
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 11:04 #14
Jaman JSP er sikert osse OK, men det var ikke gratis....
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 11:04 #15
Ved bare at ASP er lidt lettere at gå til (ofte)
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 11:05 #16
Er en Tagwall det samme? som et Forum?
Avatar billede keysersoze Guru
07. november 2001 - 11:13 #17
nej... hvis de er kedelige inde på de sider jeg gav så er du tvunget til at lave dit eget. Ingen gider lave noget ekstraordinært helt gratis...
Avatar billede source_unknown Nybegynder
07. november 2001 - 11:17 #18
Okey så et Frum er bedst!? jamen tror jeg har fundet lidt her.. fik et link.. cool :)
Avatar billede keysersoze Guru
07. november 2001 - 11:22 #19
for at få videre succes på eksperten tror jeg lige du skal tilpasse dig liiiidt bedre... you\'re wierd!