Avatar billede unbeatable_calvin Nybegynder
07. november 2001 - 09:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Julekalender

http://www.eksperten.dk/spm/130634

Oprettet i PHP, men skulle måske have været i ASP!

Håber ikke at folk opfatter dette som: \"man må kun oprette spm 1 gang\". Ja, det ved jeg godt, men der er jo ikke en kategori, der hedder PHP&ASP!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. november 2001 - 09:58 #1
Du kan få lavet en for 500,-
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. november 2001 - 10:06 #2
hvor havde du tænkt dig det skulle se ud??

Et stort billede med tal ? som man så trykker på, så der åbnes et vindue med et billede.\'??
Avatar billede unbeatable_calvin Nybegynder
07. november 2001 - 10:27 #3
bjarke-b> Jeg kender sharkforum og ville jeg betale for det, havde jeg oprettet spm der. Ellers tak for tilbudet.

eagleeye> ja, lige præcis.
Avatar billede unbeatable_calvin Nybegynder
07. november 2001 - 13:04 #4
Luk
Avatar billede rashid Praktikant
07. november 2001 - 15:55 #5
Prøv at gå ind på www.activeserverpages.dk under downloads ligger der en julekalender.
ellers så søg på http://www.flashkit.com/movies/Animations/Ecards/Christmas/Xmas_cal-C_Hilde-2691/index.shtml
Avatar billede unbeatable_calvin Nybegynder
08. november 2001 - 09:42 #6
Hej rashid
Tak for linket, men jeg har selv fået konstrueret én i asp og den virker helt perfekt. Beskrivelsen til hvordan, den er lavet er under spm 130634