Avatar billede chs Nybegynder
10. marts 2000 - 00:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

farve palette

I min normale farvepalette (den der kommer frem når jeg klikker på de to firkanter ...) kan jeg se alle farverne i den store firkant og indstille lysstyrken (hvidt øverst og sort nederst) i den smalle slider. Pludselig er min palette lavet om, så min store firkant indeholder sort, grøn og blå, og den smalle slider røde nuancer.

Jeg kan ikke finde ud af at få den sat tilbage til normalen. Hvad gør jeg???

MVH CHS

ps. det har ikke noget med custom paletter at gøre. Jeg kan i hvertfald ikke få den sat tilbage fra nogle af dem.

Avatar billede erikj Nybegynder
10. marts 2000 - 08:31 #1
Læg mærke til, hvilken radiobutton der er markeret inde i din color picker. Den store firkant og den lille slider ændre sig, alt efter hvilken radiobutton, der er valgt. Hvis jeg forstår din beskrivelse af din normale palette korrekt, så skal du klikke i den radiobutton, der hedder "S".
Avatar billede chs Nybegynder
10. marts 2000 - 20:15 #2
Super mange tak. Det er ikke første gang jeg har haft problemet, det er rart at få det løst.

Tak igen.
MVH
CHS