Avatar billede pesa Nybegynder
06. november 2001 - 23:23 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

ADSL

Hej Eksperter

Jeg skal til at etablere en ADSL-forbindelse og vil derfor lige høre om der er nogle der har gode/dårlige erfaringer med diverse udbyddere af ADSL.

Er der nogle problemer med ADSL?

Med venlig hilsen Pesa
Avatar billede curtsen Nybegynder
06. november 2001 - 23:27 #1
Tdc er lige til at gå til...
og deres support er ok...

JEg har oplevet problemer med tiscali...
blandt andet meget lange svar tider fra deres support..

Cybersity kender jeg ikke noget til...
Avatar billede rene2u Nybegynder
06. november 2001 - 23:35 #2
Hej ... Ja jeg stod selv i samme situation for 6-7 måneder siden.. se evt. hvad jeg fik konstateret..  http://www.eksperten.dk/spm/65692

mvh
rene2u
Avatar billede rene2u Nybegynder
06. november 2001 - 23:39 #3
hov... det skulle have været et svar, ikke en kommentar... her er svar \"taget\"  ;-)

/rene2u
Avatar billede verndroid Nybegynder
07. november 2001 - 14:58 #4
TDC. Personligt ville jeg vælge deres boomtown-ting, hvor du kan \"få\" en 512/512 for kr. 475,00 om måneden så vidt jeg husker.

kig her: www.boomtown.net.

/Verndroid
Avatar billede leffers Nybegynder
08. november 2001 - 12:39 #5
Jeg valgte NetExpress fra TDC. Efter lidt problemer med forbindelsen (deres hotline løste problemet helt fint) har det virket konstant, og da det er med router, er det let at sætte flere computere på.
Andre udbydere er måske lige så gode (jeg ved det ikke), men generelt: Det er rart med adsl, så bare glæd dig :-)