Avatar billede bap Nybegynder
09. marts 2000 - 22:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vrøvl med registrering

Mit C-drev A-drev og begge cd-rom drev er pludselig borte fra "Min computer".
Det kom efter at jeg installerede et program der hedder PowerSettings, som jo netop skulle gøre det nemmere. Derefter oprettede jeg et netværk på min pc, og det gik da også godt, blot med ovennævnte resultat. Så afinstallerede jeg PS, uden resultat. Derefter har jeg kørt win98 ind igen, dog uden at slette noget, men det hjalp ikke noget. Hvordan får jeg adgang til mine drev igen? -))
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
10. marts 2000 - 10:54 #1
Hvis alt andet glipper kan du jo prøve at geninstallere windows
Avatar billede wolf_ Nybegynder
10. marts 2000 - 12:55 #2
Prøv lige at åbne kabinettet og tjek at alle ledningerne til dine drev sidder helt fast, jeg har et lignene problem en gang imellem og det er den ene ledning der går løs, det er dog ikke noget an kan se den er, men når man lige trykker den fast virker det igen.
Avatar billede dar Nybegynder
10. marts 2000 - 17:01 #3
Du propper en cd der hedder noget i stil med "Windows 98" i dit cd-drev. Du trykker på stifinder-ikonet, hvorefter du fedter dig ind i en mappe der hedder reskit hvor du vil støde på endnu en mappe der hedder powertoys, hvor der så befinder sig en fil der hedder tweakui.cpl. Du trykker på den og, vupti, så spøger den om du vil installere det. Det vil du. Du fedter ind i kontrolpanel hvor du så vil finde TweakUI. I dette lille program skulle du gerne kunne redigere noget med hvilke drev der skal være synlige. Nu burde du være ude over det problem.
Avatar billede bap Nybegynder
10. marts 2000 - 23:11 #4
Johnnyboy: er prøvet, hjalp ikke
Wolf_: Det er ikke en hardware fejl
dar: måske, men jeg ka' jo ikke komme ind i noget som helst drev! -(( Det passer ikke helt, for til alt held, havde jeg lavet en henvisning til mit ene cd-rom drev fra skrivebordet!
Vender tilbage om det virkede. Jeg tvivler lidt.
Avatar billede dar Nybegynder
11. marts 2000 - 12:51 #5
Ellers kan du sikkert downloade tweakui et eller andet sted.
(Melder til bage når jeg har fundet noget.)
Avatar billede dar Nybegynder
11. marts 2000 - 12:55 #6
Avatar billede th Nybegynder
11. marts 2000 - 20:27 #7
Geninstaler PS og se efter om ikke der er en indstilling der kan skjule drevene (Jeg har selv prøvet noget lignene med et andet program)
Avatar billede bap Nybegynder
12. marts 2000 - 13:37 #8
Alt er ikke vel, men jeg fik da mine drev igen. Tak for det! -))