Avatar billede filip_b_l Nybegynder
06. november 2001 - 22:59 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Mysql-Chat

Hej
Jeg skal bruge en Mysql baseret chat. Det må gerne gå hurtigt, da den skal være 100 % færdig og finjusteret fredag... Den skal \"kunne\":
- Kun éen bruger med samme navn,
- Den skal hurtigt opdatere, og også opdatere hvis man sender en tom besked.
- Der skal være en admin-del hvor man kan smide folk af chatten og banne på ip (og brugernavn)
- Der må meget gerne være mulighed for at følge med i chatten udan at være logget på.
Det er nok krævende, og d skal gå hurtigt... Derfor de mange point...
Avatar billede neomanc Nybegynder
06. november 2001 - 23:03 #1
Du skal nok give lidt flere point til sådan en Chat =)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 23:06 #2
pfff...kan da lave en for 4-5000 kr..men så er den også klar fredag! :)
Avatar billede codebase Praktikant
06. november 2001 - 23:10 #3
du kan nappe den jeg lavede sidste gang jeg så sådanne et spg. http://www.pornolize.dk/chat/

_codeb@se.dk
Avatar billede tsocm Nybegynder
07. november 2001 - 00:27 #4
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Chat_Scripts/

og så er de klar med det samme.... Er temlig sikker på at du kan bruge an af de 40 for denne side, Hvor der også er flere af dem der kan langt mere end hvad du skriver.
Avatar billede lasseriis Nybegynder
07. november 2001 - 14:52 #5
Tag dig dog sammen og lav en selv! Vi skal nok hjælpe, men jeg gider personligt ikke sidde og lave et fuldt stykke arbejde som jeg kan tjene penge på for nogle sølle point!
Hvis du vil have færdige løsninger så brug Sharksforum!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 21:33 #6
filip_b_l> hvis du kigger på det link til hotscripts.com som tsocm lagde, så skal du prøve at downloade den chat der hedder phpMyChat (nr. 5 fra oven) den er nem at sætte op, det kan gøres via din browser, jeg har lagt den på http://www.ztyxx.f2s.com/chat/phpMyChat.php3 for at prøve den, og med lidt småjusteringer, som jeg ikke har gidet lave endnu, kan den blive helt fin
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
08. november 2001 - 00:06 #7
fandt ud af jeg havde flere dage til at lave chatten... så jeg laver den selv... ellers tak for lidt inspiration... 5 point til codebase og tsocm...