Avatar billede hjaelp Nybegynder
06. november 2001 - 22:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

A ka nit hit uuu a d\'

Jeg har i forbindelse med en disc formatering installeret outlook XP. Nu skal jeg så bare have importeret mine gamle mails og mit adressekartotek (begge fra Outlook Express) der ligger på en cdrom.
Hvordan gør jeg det???
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 22:41 #1
Uden at kende noget til Outlokk XP  vil jeg gætte  på at der under \"Filer\" i menuen er et punkt der hedder \"Importer\" - det plejer der at være i Outlook
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 22:41 #2
Hvis mit gæt er forkert, så afviser du bare mit svar ;-)
Avatar billede slinky Nybegynder
06. november 2001 - 22:42 #3
der er en der hedder Import and Export - prøv den;)
Avatar billede hjaelp Nybegynder
06. november 2001 - 22:43 #4
Det har jeg prøvet og jeg kan ikke få det til at virke.
Avatar billede hjaelp Nybegynder
06. november 2001 - 22:48 #5
Kan man ikke overføre mapperne?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. november 2001 - 22:50 #6
jo, du kan sagtens overføre mapperne. det virker ihvertfald med Outlook Express 5
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. november 2001 - 22:52 #7
Kendr slett ikke Outlook 2000 og XP osv. men jeg plejer at åbne Outlook Express, højre klikke på mappen \'Indbakke\' ->Egenskaber og her kan jeg så se stien til den mappe hvor alle mails ligger i, kopiere så bare hele skidtet over i den mappe med stifinder.

Mon ikke du kan gøre det samme i Outlook ?
Avatar billede nilsen Nybegynder
07. november 2001 - 06:24 #8
Gm
Outlook følger vel et office prgr. mens outlook express følger med internet explorer?
I windows mappen finner du: application data-microsoft-outlook og outlook express, samt adressekartotek.
Kopier dine mapper over på outlook express, og importer de derfra til outlook xp kanskje litt tungt, men det fungerer.
mvh
N.
Avatar billede jan_netlogon Nybegynder
07. november 2001 - 13:25 #9
Du skal for det første lave en mappe på evt. skrivebordet som hedder mail.
i den mappe kopierer du alle dinne *.dbx (alt din mail) og din *.wab (dit adresse kartotek
så starter du din outlook går i Import/export og vælger outlook express og så peger du på mappen skrivebord / desktop hvis engelsk windows
så køre den bare stille og roligt med importen.

Jan
Avatar billede mile Juniormester
08. november 2001 - 14:35 #10
Outlook kan ikke accesse filer der ikke er skriverettigheder til. Og det har man jo af gode grunde ikke til en cd-rom. Så det tror pokker at du ikke kan få det til at virke. Prøv at lægge indholdet af cd-rommen på pc´en og prøv en import igen.
Avatar billede hjaelp Nybegynder
09. november 2001 - 17:24 #11
Tak mile. Det var lige det
Avatar billede hjaelp Nybegynder
09. november 2001 - 17:26 #12
Det var jo egentlig det samme som nan netlogon svarede, så jeg opretter lige et spm med points til dig.

HAJELP!!!
Avatar billede hjaelp Nybegynder
09. november 2001 - 17:26 #13