Avatar billede kinguru Nybegynder
06. november 2001 - 20:08 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Mangler banner.

Hejsa alle eksperter...

Jeg er igang med at designe min hjemmeside om. Og for at få den til at se endnu nyere ud, vil jeg også gerne have et nyt topbanner. Men da jeg ikke selv er særlig god til det, tænkte jeg skraks på eksperten...

Jeg vil gerne have dig til at lave et banner som passer til designet på følgende side: http://www.friserverplads.dk/kinguru/index.asp?side=forsiden
Topbanneret skal have følgende passe ind under følgende:
Opløsning: 700*40
Farver: ikke højere end 16 bit.
Tekst: KinGuru

Hvis i så kan lave måske et eller andet fansie noget, gerne noget hi-tech agtigt. Måske et lille logo af en afr eller ling. det er op til dig!

På forhånd mange tak...

---KinGuru---
Avatar billede uni-c Nybegynder
06. november 2001 - 20:21 #1
laver lige et....2 sek
Avatar billede uni-c Nybegynder
06. november 2001 - 20:22 #2
kan ikke alligevel....sorry...
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. november 2001 - 20:33 #3
Er i gang... hvor hvidt du vil kunne lide det hved jeg ikke...
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. november 2001 - 20:34 #4
app.. jeg sender det til

kinguru@mail1.stofanet.dk

når jeg er fertig...

er det det rigtige ???
Avatar billede sonne Nybegynder
06. november 2001 - 20:42 #5
Avatar billede kinguru Nybegynder
06. november 2001 - 22:09 #6
Sonne>>> Det var til en tidligere side... Hvorfor skal i altid sådan tjekke op på folk. Er det ulovligt at opdatere sine sider???

---KinGuru---
Avatar billede kinguru Nybegynder
06. november 2001 - 22:09 #7
md craig>>> Det er bare helt fino... :o)

---KinGuru---
Avatar billede kinguru Nybegynder
06. november 2001 - 22:10 #8
md_craig>>> Prøv bare at give mig et udkast, så kan vi snakke vidre derom, hvis der er noget og snakke om! c\",)

---KinGuru---
Avatar billede kinguru Nybegynder
06. november 2001 - 22:13 #9
md_craig>>>kan du ikke gøre den mere \"high Tech\" og så sætte lidt anti-aliacing (hvordan det nu staves) på teksten??? Og hvis du kunne presse et logo ind et eller andet sted ville det være fedt. Måske sådan med en flydende overgang fra banneret til logoet og sådan lidt. c\",)

---KinGuru---
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. november 2001 - 01:01 #10
Jeg vil lige kigge lidt på det..

app.. logo har du nogen ide om hvad det skal være ??? det kunne jeg virkelig godt bruge...

Mere high tech... hmm jeg skal prøve...

og kunne du så ikke lige skrive den rigtige addresse ,,, så jeg ikke kigger forkert ...

tak
Avatar billede omaly Nybegynder
07. november 2001 - 07:59 #11
Hvad med at lave besvarelserne så vi andre kan se dem?

Omaly
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. november 2001 - 13:31 #12
how ?????

jeg er stadig lidt ny her....
Avatar billede omaly Nybegynder
07. november 2001 - 15:31 #13
md craig-> Hvis du mener how ????? til min kommentar, så lad mig forklare mig, der må ikke uddeles points for et svar som ikke er tilgængeligt for alle brugere af eksperten! Se 3 pkt. i reglerne for brugen af eksperten :

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Omaly
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. november 2001 - 15:42 #14
ja ja men det var ikke det jeg mente... hvordan viser jeg alle mit \"arbejde\" ??

hvordan smider jeg et billede ind....
Avatar billede omaly Nybegynder
07. november 2001 - 16:12 #15
Du kan vælge at smide det ind på en hjemmeside og så linke det. Der findes flere forskellige gratis hjemmesider hvis du ikke selv har en, feks. www.friserverplads.dk men du skal være opmærksom på at det ikke er alle der tillader at du bare bruger pladsen til sådan noget.
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. november 2001 - 18:08 #16
OK så kan de ses her... bare følg linket eksperte.dk ude i menuen

http://www.friserverplads.dk/md_craig//Default.html
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. november 2001 - 18:17 #17
og i fartne kan i jo lige give en mening om siden
Avatar billede sonne Nybegynder
07. november 2001 - 18:23 #18
Avatar billede kinguru Nybegynder
07. november 2001 - 18:24 #19
md_craig>>> Hvis du så kunne få et slags logo ind... Feks. en lille rød djævel ( http://www.friserverplads.dk/kinguru/tuck.s4a.bmp )
Du behøver ikke lige bruge det der, men bare en djævel magen til! Det er fordi jeg har et batch på min pc med en lille rød djævel,s å kunne det være sjovt nok at den også er med på min hp!

---KinGuru---
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. november 2001 - 18:50 #20
ja jag skal se hvad jeg kan trylle med... du får svar i morgen... jeg har nemlig ikke tid i aften.

jeg skal ned og se >> Swordfish << så. men vi ser i morgen okay
Avatar billede omaly Nybegynder
08. november 2001 - 08:19 #21
kinguru-> Hvis dit banner måtte være lidt højere end 40 pix, så vil det være en hel del nemmere at lave nogle gode forslag ;o)

Omaly
Avatar billede kinguru Nybegynder
08. november 2001 - 11:05 #22
Til Omaly og alle andre>> I må gerne lave det højere end 40 pixels høj, bare ikke alt for højt... Hvis i så kan lave endnu bedre bannere, så er det jo godt...
Avatar billede md_craig Nybegynder
08. november 2001 - 12:54 #23
http://www.friserverplads.dk/md_craig/

følg linksne !!! det er banner-4 er der mere du vil have ... selv synes jeg ikke det er det bedste jeg har presteret... men jeg har ikke lige nogle gode ideer
    (det er baggrunden jeg er lidt ked af)

KinGuru>> du kan lige kantakte mig når du har nyt

craig@tdc-broadband.dk

det er fordi jeg ikke gider at gå og tjecke den hele tiden...
Avatar billede kinguru Nybegynder
09. november 2001 - 17:42 #24
Jeg ved godt at jeg er besværelig... Men jeg har fået bikset et baner sammen selv..
Men jeg mangler en \"menubar baggrund\" og hvis i kunne lave det, så ville det være kanon... Selve baggrunden skal være ligesom den her http://www.friserverplads.dk/kinguru/bg.jpg altså over det hele...
Men hvis i så kunne lave et eller andet fansie, med måske den pingvin eller et eller andet oveni...
Billedet skal være i størelsen: 150*500

---KinGuru---
Avatar billede md_craig Nybegynder
10. november 2001 - 11:22 #25
ikke for at være kritisk eller noget... men jeg har været inge på din side og kigge lidt.... og det er ikke kun menubaren der trænger til et løft... det er det hele
Avatar billede kinguru Nybegynder
10. november 2001 - 19:00 #26
md_craig>>> Jamen mange tak, det var virkelig sødt af dig hva!!! Not... Måske kan det godt være at du er lidt bedre end mig til hjemmesider, men du har jo sikkert også lavet hjemmesider i længere tid end mig, helt ærligt jeg går sku kun stadigvæk i folkeskolen mand!!!

---KinGuru---
Avatar billede md_craig Nybegynder
10. november 2001 - 19:35 #27
Jeg prøve bare at hjælpe....

fx

bannerets bredte skal helst passe med indholdets brede....

og sænk menuen lidt....

det ville være godt

og undskyld... det var ikke meningen at det skulle forstås på den måde.... jeg vil meget gerne hjælp med at gøre den bedre...

Avatar billede md_craig Nybegynder
10. november 2001 - 19:42 #28
app.. din menu er ikke spor grim max baggrunden er måske ikke helt i toppen men selve den form for menu er altså ikke grim....

men en anden ting... ikke kritik, men bare et forslag...

du viser tiden under info.. men der er en måde at få dit ur til at gå hvis du er intereseret...

deter godtnok JS og så er det ikke serverens oplysninger.. men noget den få fra brugerens spand... så det er selvfølgelig afhængig af hvad man vil med det...

du kan finde koden på http://hjem.get2net.dk/wp-html/

eller kig på min... lorte side... www.friserverplads.dk/md_craig

hilsen
-craig-
Avatar billede kinguru Nybegynder
10. november 2001 - 20:46 #29
Md_Craig>>> Okj... Du må undskylde at jeg misforstod at du ville hjælpe.. Og jeg vil da meget gerne have hjælp... Det er altid bedre at høre på hvad andre mener, og så tage det til sig, man selv syntes...
Mange tak for den kode til at få uret til at gå på, jeg har faktisk kigget lidt efter sådan en kode, for jeg syntes at det så fedt ud!
jeg skal se om jeg kan kigge lidt på det andet du sagde...

---KinGuru---
Avatar billede md_craig Nybegynder
10. november 2001 - 21:03 #30
så lidt...