Avatar billede chocofanten Nybegynder
06. november 2001 - 20:02 Der er 3 kommentarer

Layout cell!!! ARRGHHH...

Jeg har et meget irreterende problem med nogle tabels eller rettere sagt cellerne!

Hver eneste gang jeg skriver tekst i mine cellerne bliver min cell udvidet! Mine cells heigth og length er fixed så jeg kan ikke forstå det!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. november 2001 - 22:00 #1
Hvis du mener at der skal komme Scroolbars istedet for, så er det ikke muligt!

Hvis du har et Table som er 50 Pix bred, 15 Pix høj og du skriver et ord som fylder sammenhængende 60 Pix, så strækker tabellen sig til 60. Deler du istedet ordet i 2 med mellemrum, vil sidste del af ordet nu ryge ned på en ny linie og tabellen vil så strække sig i højden, men beholde en brede af 50 Pix.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. november 2001 - 22:27 #2
Må vi se lidt kode?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:14 #3
Er det lukke tid?