Avatar billede pojo Nybegynder
06. november 2001 - 19:25 Der er 6 kommentarer

Ugyldigt VXD dynamisk kædekald.............?

Hej
Er der nogen, der kan hjælpe med denne mystiske fejlmeddelelse:
\"Ugyldigt Vxd dynamisk kædekald til enhed nr. 3. Serviceprogrammet B. Windows konfigurationen er ugyldig - Kør installation for at løse problemet\"

Jeg har prøvet at genindstallere windows, og Explorer 5,5 (det var efter at jeg havde indstalleret denne version og nogle video-codecs, som jeg har slettet igen, at fejlen opstod)

Computeren (233 mhz mmx) kan køre i fejlsikret tilstand, og indstillet til avanceret og diagnostisk start.

I kontrolpanel, tilføj/fjern programmer kan jeg ikke vælge at gå tilbage til en tidligere version af Explorer, og når jeg beder den om at reparere Exp., siger den at den ikke kan + : \"Version3.1.0.2230 af filen SCRRUN.DLL findes, men versionen skal være nyere end 5.1.0.4615

1000 tak på forhånd og 60 point for en løsning
Avatar billede the_magician Nybegynder
07. november 2001 - 19:31 #1
Hent IE 6.0 og installer !
Avatar billede pojo Nybegynder
07. november 2001 - 20:05 #2
Hej magician
Yes I think it takes alittle magic, men se venligst min e-mail til dig
Avatar billede the_magician Nybegynder
07. november 2001 - 20:20 #3
Jeg har sendt dig filen scrrun.dll version 5.6?????? som ligger i Drev:WINDOWS\\SYSTEM\\
Husk lige at tage backup først !!!
Avatar billede pojo Nybegynder
12. november 2001 - 23:01 #4
Kære Magician.
Det var meget venligt af dig, men det hjalp ikke en tøddel.
Avatar billede pojo Nybegynder
27. juli 2002 - 21:48 #5
Løsningen var at købe en ny Computer
Avatar billede pojo Nybegynder
25. juni 2004 - 00:17 #6
bedre sent end aldrig -lukket!