Avatar billede jester Nybegynder
09. marts 2000 - 18:49 Der er 8 kommentarer

Kan abit be6-II og Anihilator geforce ik sammen!!??

Jeg har en 400Mhz celeron (har oxo prøvet m pII/III men hjalp intet) m et abit be6-II bundkort og et creative geforce... jeg har IKKE overclocket den og har heller ikke haft det... men trods det laver den grafikfejl især i quake2, halflife og i ikoner i menubarer i windows (f.eks. de 3 knapper i hjørnet!!) jeg havde mit graffikkort inde til test hvor jeg købte det.. men de sagde at det virkede!!???? hvad kan jeg gøre.... (jeg ved at med k6-2 og tnt-kort var der problemer m agp'en (noget lign).. men det kunne man få patches til...???
please skynd jer at hjælpe mig!!!
Avatar billede fido82 Nybegynder
09. marts 2000 - 20:03 #1
hviket chipset sidder der på bundkortet ??
Har du tjekket at kortets agp og bioses agp er sat ti ldet samme??? alts at kortet kører 2X agp, men bios kun kører 1X agp
Avatar billede zycho Nybegynder
10. marts 2000 - 08:27 #2
Hvilket Geforce kort er det??
Jeg har både gode erfaringer og dårlige erfaringer med Geforce kortene.
Avatar billede zycho Nybegynder
10. marts 2000 - 08:28 #3
Jeg har selv en Celeron 450 mhz. og et Creative Geforce PRO kort og et Acorp bundkort
Avatar billede zycho Nybegynder
10. marts 2000 - 08:29 #4
Har du hentet de nyeste drivere til grafikkortet?? Prøv evt. med Nvidias drivere. De er de bedste til mit grafikkort!!
Avatar billede jester Nybegynder
10. marts 2000 - 14:25 #5
zycho> jeg har bårde prøvet de nyeste creative drivere. detonator 3.58?? og detonator 5.08!!!! intet hjælper...
fido.. jeg tjekker lige...
men alle... tak for svarende indtil videre!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
11. marts 2000 - 17:23 #6
Til Jester.

Kør med windows 2000.

Det hjælper garanteret. Det hjalp med mig.
Jeg kører i øjeblikket med win 2000 prof.
Avatar billede fido82 Nybegynder
11. marts 2000 - 21:33 #7
Den nyeste driver til geforce kortet hedder nu altså 3,62
Prøv at hente den fra nividas hjemmeside
Avatar billede timbreuning Nybegynder
24. august 2000 - 22:45 #8
Nej. Det er min personlige erfaring at de ikke spiller ret godt sammen. Jeg benytter samme mobo og har også haft et CLA geforce, men det crashede hele tiden, selv med alle versioner af drivere fra både CL og Nvidia, rene installationer på pc uden anden hardware, osv. osv.
Opgav kortet og har nu et V3000 som kører uden problemer.