Avatar billede dommer Nybegynder
06. november 2001 - 17:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

\"Send ved hjælp af\" Outlook 2000 ??

Er det muligt at ændre teksten under knappen \"send ved hjælp af\". Jeg tænker her på om man kan skrive et navn, istedet for eksmepelvis at skulle vælge \"send ved hjælp af pop3.mail.dk\". Grunden til at jeg spørge er at jeg har flere konti.
Avatar billede hojben Novice
06. november 2001 - 17:44 #1
omdøb dine kontier... *pling*
Avatar billede cpufan Juniormester
06. november 2001 - 17:56 #2
Til højre for \"SEND\" er der en lille pil du kan trykke på, så kommer alle dine konti frem, og så vælger du blot den der skal sendes fra.

Det sparer dig en enkelt manøvre.