Avatar billede teamml Nybegynder
06. november 2001 - 16:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP og PHP

Hejsa

Lige et spørgsmål

Kan man både køre asp og php 3.0 på den samme server
DVS. kan den afvike begge  slags script ?

MVH
Teamml
Avatar billede frenzy Nybegynder
06. november 2001 - 16:37 #1
Jeps! Det kan du sagtens! Uden problemer!
Avatar billede teamml Nybegynder
06. november 2001 - 16:45 #2
Det er fordi jeg er ved at starte et intranet op hvor de har programmeret i php. men de har åbenbart lavet det sådan at man ikke kan køre asp for når jeg prøver at åbne en asp fil så vil den ikke vises. men hvis jeg stopper for intranettet så kan jeg godt få den at se
Avatar billede tmceu Praktikant
06. november 2001 - 17:05 #3
Hvad bruger du som HTTP server IIS, Apache eller ?

Du har muligvis en konflikt på HTTP porten, ved du hvordan din server er konfigureret ?
Avatar billede teamml Nybegynder
06. november 2001 - 21:33 #4
Jeg kører med IIS og jeg mener at de begge er konfigureret til port 80.Kan det være det.Desuden så  er intranet serveren sat til kun at køre http ikke scripts.Hvis jeg endre det til at afvike scrips så køre mit asp men hvis jeg starter min browser op for at køre intranettet så kommer der kun rent php kode frem.
Mit problem er jeg inde på intranettet vil lave et menu punkter som så kalder et asp script men der kommer intet frem. mener at fejlen hedder 500 men kan tjække det.