Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 15:45 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

NY BUILDER.DK

Idet mange ønsker at builder.dk ikke var lukket har vi nu taget initiativ til at starte en ny side!

Siden er endnu ikke færdig, men den midlertidige debat, kan findes på http://www.judoo.dk/debat - når sitet bliver færdigt vil den blive hostet på en ny seperat server, men brugerne i opretter, samt indlæg vil blive overflyttet sammen med sitet.

Vi kan også bruge folk som gerne vil være skribenter, hjælpe til med opdateringer, eller holde \"ro og orden\" i vores forum!

Kom ind på debatten, og skriv hvad i vil have på siden, indtil videre har vi mange forslag til hvad der skal være, for at samle de ting builder.dk havde, men også ting som der før blev forespurgt på builder.dk

Med venlig hilsen, medansvarlig for sitet,

Troels Thomsen

Linket er endnu en gang : http://www.judoo.dk/debat
Avatar billede disky Nybegynder
06. november 2001 - 15:47 #1
virkelig seriøs site,

Når det fedeste server side sprog er glemt nemlig JSP.

Og hvad skal vi med den site når vi har eksperten ?
Avatar billede isl19960 Nybegynder
06. november 2001 - 15:48 #2
Super initiv - men hvorfor 100 point ???

Det kan da godt være jeg vil hjælpe til med forskellige ting... det vender jeg lige tilbage til...
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 15:48 #3
disky >> ok, opretter da bare JSP også, når nu du er utilfreds?

og hvad vi skal med den? Eksperten er en debat, det site vil bygge over artikler også, værktøjer, links, og så over princppet, at man kan hjælpe uden at skulle have noget for det, dvs. uden points!

Mvh Troels
Avatar billede frenzy Nybegynder
06. november 2001 - 15:49 #4
baaah... grimt...
Ja hvorfor ik bare bruge eksperten??
Nu når den er her!
Avatar billede disky Nybegynder
06. november 2001 - 15:50 #5
acro: tag og få en webdesigner til at lave et ordentligt design.
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 15:50 #6
isl19960 >> For at få brugerens opmærksom så så mange af de gamle brugere fra builder.dk ser sitet!

Mvh Troels
Avatar billede disky Nybegynder
06. november 2001 - 15:51 #7
hvorfor ikke bare starte builder igen, eller er jeres site et kopi og ikke en genåbning ?
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 15:52 #8
disky >> uuu!! Eksperten.dk er også bare så flot, og kan du ikke lide designet, kan du bare vælge \"Skift design\" på sitet? er det virkelig for svært for dig? og stop nu din flaming!

Mvh Troels
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2001 - 15:53 #9
synes at eksperten er et supergodt site, men alligevel kan man altid supplere med sites som www.html.dk, www.builder.dk og hvad der ellers er......
særligt, som acrosomolius siger, et site med artikler osv, jeg tror nu ikke at der er mange brugere på eksperten.dk der ikke supplerer andre steder, så jeg er for ideen
Avatar billede frenzy Nybegynder
06. november 2001 - 15:54 #10
hehe... Virker ik som om du er ansvarlig nok til at køre sådan et site...
sorry..
But thats the way it is!
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 15:55 #11
ztyxx >> Builder.dk er jo netop lukket, derfor starter vi også sitet!!

Men vil du hjælpe med artikler eller lign., så skriv endelig...

Mvh Troels
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 16:00 #12
jeg skal lige ha en ting på det rene....
er det de gamle builder folk der står bag?? eller er det et nyt team?
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 16:02 #13
Nyt team, de gamle builder.dk folk ønsker jo netop ikke at fortsætte, læs mere på www.builder.dk!

Mvh Troels
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 16:03 #14
har jeg skam læst :)

men har i så overtaget domænet eller hva??
Avatar billede dream4 Nybegynder
06. november 2001 - 16:07 #15
Hej... Hvordan har I lavet den der sms-sender?
Avatar billede dream4 Nybegynder
06. november 2001 - 16:07 #16
I må meget gerne sende koden til mail@dream4.dk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2001 - 16:08 #17
heyy, hvorfor skal man altid bonke folk med lidt initiativ, lad nu acrosomolius prøve at stable det på benene, inden i langer for meget ud, og frenzy, det er ligeså meget de eventuelle brugere der skal være ansvarlige, prøv lige at kigge eksperten efter, på trods af ansvarlige admins (hvad jeg kender til dem) er der til stadighed en stor del useriøsitet her, det kan aldrig undgås i den slags sammenhænge, så jeg synes at du skal trække din udtalelse tilbage, da den efter min mening, er ret upassende, husk lige at pænt og ordentligt sprog ikke koster noget...
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 16:09 #18
enig med ztyxx
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2001 - 16:11 #19
oO(hvorfor er det aaaaltid det samme??) :-(
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 16:12 #20
ztyxx : sådan er verden bare

lev med det
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2001 - 16:13 #21
/enig phunkypopcorn
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 16:15 #22
ztyxx >> u got the point!

og til dem der fortsat synes man bare flamer andre, såsom flere har gjort i denne tråd!

det var jeres skyld builder.dk lukkede!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2001 - 16:17 #23
acrosomolius> vil da holde øje med sitet, og oprettte mig som bruger, skribent, hehe, nej det er vist ud over mine evner, men måske i lidt netikette *LOL*
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 16:32 #24
acrosomolius  : men jeg fik aldrig fundet ud af om i har overtaget domænet builder.dk
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 16:52 #25
har vi ikke, desværre, det er endnu ikke muligt ;(
Avatar billede wwc Nybegynder
06. november 2001 - 16:55 #26
Det er ikke for at hakke på jer, men gamlespil.dk som i linker til har været lukket siden februar!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2001 - 16:56 #27
det er da også bedre at åbne under et nyt navn...
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 17:00 #28
delvist er det vel bere at åbne under nyt navn.
Men det ville da være en fordel hvis man kunne overtage builder - så ville det være nemmere at få fat i de gamle brugere, men så ville man selvfølgelig oss få alle lamerne med :(
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
06. november 2001 - 17:03 #29
Til acrosomolius:
Hvis det er dig der har stået bag builder.dk, og vil til at starte en ny builder.dk, hvorfor kommer den så ind under judoo.dk istedet for builder.dk?
Det er da bare at opdatere builder.dk...
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 17:04 #30
det var ikk ham der stod bag builder
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 17:13 #31
Den kommer hverken ind under Judoo eller builder.dk

Den eneste grund til at den ligger på Judoo lige nu er at vores domæne og webhotel endnu ikke er klart, men vi ønsker stadig at brugerne skal kunne bruge debatten!

Mvh Troels
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 17:18 #32
hvad bliver adressen så???

ville da være helt rart at kunne bookmarke den så man kan følge udviklingen :)
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
06. november 2001 - 22:10 #33
phunkypopcorn  >> Bare du bookmarker www.judoo.dk/udvikling vil vi der annoncere når sitet åbnes officielt!
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
10. februar 2002 - 23:10 #34
weee